2015-04-01

韓燒之選 @ 韓流村

       
都有成個幾月冇食韓燒啦!
今次朋友介紹,帶左我去尖沙咀既韓流村,
入到去裝修好簡單,感覺好似好岩年輕人聚會既地方。
韓流村的相片 - 尖沙咀

枱面上有呢d前菜,洋蔥同蒜片應該係加入生菜同肉包住食,
斷估唔會空口就咁食掛 (笑)
韓流村的相片 - 尖沙咀

我地加左10蚊雞芝士,嗱...唔好以為10蚊好少芝士啊,
其實都好多架,加埋蛋醬...想像到嘛?芝士控一定勁中意囉 (^_-)
韓流村的相片 - 尖沙咀

我個人覺得個蛋半生熟,芝士又溶左果時食最好,
又香奶同芝士味,又滑喎!想香口d就等多陣,
又會有唔同味道架,不過我建議大家快d食哂,
因為d燒肉既油會流到去d蛋到,到時就食到一口油架啦,
仲肥上加肥添 (爆)
韓流村的相片 - 尖沙咀

老老實實,全晚我最欣賞係呢碟醃左既牛排骨,
肉質好嫩,雖然醃過,但牛味冇被醃料蓋過,好正啊!
韓流村的相片 - 尖沙咀

加d面豉醬,用生菜包住食,感覺冇咁油膩,
可以食多d肉,唔用菜包住好快飽架,
呢個牛肉肉質好嫩好香牛味,推介 ( ̄∇ ̄)
韓流村的相片 - 尖沙咀

韓流村的相片 - 尖沙咀

另外又點少得五花腩吖,一層肥一層瘦,燒到佢d油出左,
d皮脆脆的煙煙unun的,點麻油唯鹽一流。
韓流村的相片 - 尖沙咀

黑毛豬脖肉,即係豬既頸同膊頭之間既肉,成塊豬扒咁囉,
唔好以為咁厚要燒耐d啊!要燒到剛好熟有d金黃色就食得架啦,
過左火會好乾好硬,燒得岩時間既話肉質好林同好juicy架 (^_-)
韓流村的相片 - 尖沙咀

另外仲有豬皮,其實我唔係好熱愛食豬皮,
不過都試左幾塊仔,店員話點黃豆粉食,我唔中意囉,
感覺實在好怪又唔好食,我都係點辣醬+麻油正好多 xddd
韓流村的相片 - 尖沙咀

打卡或讚好會free飲品,我地就free左梨汁同烏龍茶啦,
2人埋單600幾,都唔算好貴,中價位晚餐啦!

最唔好就係抽油煙唔夠強,食完全身加頭髮都好勁油煙味,臭到爆燈 ~~~



                 

♥ Thanks for reading    


 Find me for more update :
♥ Blogspot  ♥   She Blog ♥ Beauty Exchange  ♥ theZtyle ♥
 Qooza Beauty ♥  Youtube Channel♥ 
♥ 
Fan Page  ♥ Facebook ♥ Instagram ♥
Email : chrisc.makeup@ymail.com 


沒有留言:

發佈留言