2015-05-04

名過於實,不再光顧的店 @ 楓林小館

今次真係老貓燒鬚啦!
大少話想試下大圍一間老店【楓林小館】,
話佢開左幾廿年,仲有米芝蓮評級添,
好啦...咁就陪佢試下囉。
楓林小館的相片 - 大圍

去到門口真係幾鬼老店feel,古色古香咁款添,
我地3人被安排坐入偏廳,都好...冇咁嘈。
一坐低店員快速擺位,沖茶,問佢有咩好介紹,
佢眼尾都唔望下我地好似背書咁,「椒鹽蝦」,
「乳鴿」咪招牌囉,出名多人食架。
楓林小館的相片 - 大圍

好,我就信你,叫左碟椒鹽蝦,OMG...真係好大碟到呢,
D蝦點解咁細隻既,仲要好淺色,目測就知道佢唔會好食,
一擺入口...大鑊,蝦肉唔鮮,毫不鮮甜,口感林patpat,
食一隻都好俾面,呢d唔會係海蝦,
應該係唔新鮮既養蝦囉,點解會好出名多人食???
楓林小館的相片 - 大圍

另外叫左3隻乳鴿,似返d樣啦,皮脆肉嫩,
仲好juicy同入味添,不過絕對唔會係神級好食到我會專登返黎食囉。
楓林小館的相片 - 大圍

仲有花膠瑶柱羹,搵笨到呢...完全搵唔到花膠既踪影,
瑶柱就搵到囉,除左唔開心搵唔到花膠之外,
個羹既味道都ok既,但最好改返瑶柱羹就算啦。
楓林小館的相片 - 大圍

食到呢到已經唔敢再order,大少話要尋找小時候既味道,
叫左蝦子柚皮,老老實實,我真係估到唔會好食,
真係俾我up中,難食到呢...完全冇蝦子味,冇咸香,個柚皮苦到呢。

呢一餐真係食到媽媽聲,4樣餸埋單900幾蚊,
咁既價錢咁既質素,真正唔抵食,唔會有下次囉 (怒)

 ♥ Thanks for reading    

 Find me for more update :
♥ Blogspot  ♥   She Blog ♥ Beauty Exchange  ♥ theZtyle ♥
 Qooza Beauty ♥  Youtube Channel♥ 
♥ 
Fan Page  ♥ Facebook ♥ Instagram ♥
Email : chrisc.makeup@ymail.com 


沒有留言:

發佈留言