2015-05-04

全雞脾藥膳雞煲補一補 @ 尚上下夏 - 養生雞煲火鍋

雞煲就食得多,藥膳雞煲加埋全脾上就第一次啦!
講緊既係尖沙咀尚上下夏養生雞煲火鍋囉!
今次2人進店,諗住姨媽走左就補一補 (笑) 。
不過店內樓底矮又細,所以坐得唔係好舒服同埋好嘈,
係嘈到有d頭暈添。
尚上下夏 - 養生雞煲火鍋的相片 - 尖沙咀

叫左個鴛鴦湯底,一邊藥膳,一邊麻辣(少辣)。
全雞脾當然唔係成隻上啦,切左件既,仲要去埋骨添,
食果時又嫩又juicy,啖啖肉正到爆,雞煲汁杰味濃,
係偏甜既雞煲,唔會越食越咸,
而且少辣對於唔係好食辣既我黎講岩岩好唷。
尚上下夏 - 養生雞煲火鍋的相片 - 尖沙咀

不得不提煲內配料,除左我最喜愛既洋蔥,
仲有堅係入味既豬皮添,真係搶住食架唔係講笑。
如果你飲開藥材煲既湯,相信你唔會抗拒藥膳湯底,
因為苦中帶甘,我飲到當歸味,否則你會覺得苦苦地又怪怪地咁。
麻辣湯果邊麻中帶辣,越食越刺激啊!
尚上下夏 - 養生雞煲火鍋的相片 - 尖沙咀

食到咁上下加湯啦,點左招牌四寶丸(貢丸、芝心丸、辣牛丸、墨魚丸),
我唔食貢丸既,全部由朋友搞掂,芝心丸都幾好味喎,
入面d芝士溶溶地,芝士味都幾出吖,辣牛丸又幾鬼辣,
仲好彈牙添,唔錯啊!墨魚丸反而就普通啦,
冇乜特別喔!全部太丸都爽彈架。
尚上下夏 - 養生雞煲火鍋的相片 - 尖沙咀

今次唔食牛啦,叫左兩款豬,呢款係頂級花腩片,
我嫌佢切得太厚,切到紙咁薄會好食d,切厚左要灼耐d就會鞋少少啦!
尚上下夏 - 養生雞煲火鍋的相片 - 尖沙咀

另一款係特選黑豚肉,嘩...呢碟野真心好唔掂,
鞋過紙皮,又冇乜豬肉味,都幾難哽哂一碟 (泣)
尚上下夏 - 養生雞煲火鍋的相片 - 尖沙咀

另外就帶黑柏葉啦,每次火鍋我多數會叫,
好多時我叫佢做抹檯布 haha...其實似車房果d布多d (大爆)。
尚上下夏 - 養生雞煲火鍋的相片 - 尖沙咀

即炸芋頭條,放湯後溶溶地就最好味。
尚上下夏 - 養生雞煲火鍋的相片 - 尖沙咀

冰豆腐係我朋友點既,但我真係麻麻地中意豆腐,
食左半件淺嚐幾口,都唔覺得好好食,但索哂d湯又幾正既。

仲有金菇同皇帝菜冇影相,主要用黎索湯食,
金菇配麻辣湯果邊好味,而皇帝菜就配藥膳果邊好味d。 

                 ♥ Thanks for reading    



 Find me for more update :
♥ Blogspot  ♥   She Blog ♥ Beauty Exchange  ♥ theZtyle ♥
 Qooza Beauty ♥  Youtube Channel♥ 
♥ 
Fan Page  ♥ Facebook ♥ Instagram ♥
Email : chrisc.makeup@ymail.com 


沒有留言:

發佈留言