2013-07-18

(雷) 踩中了。。。甜品工房

之前有睇過、聽過1d食評,話甜品工房得個樣,
唔好味的。一直都心思思想試,就算佢有咁多負面食評,
我都要去冒險一試(笑)。
 
 
當晚我地食完飯,過去排隊啦,好彩唔算等左好耐,
等位時巳諗好食咩架啦,朋仔叫左和風物語 ($48),
綠茶口味配小丸子、紅豆,上面係乳酪。
呢款應該係全晚最好味既一款,最正常的,
不過我唔太中意綠茶既甜品 ^^
 
 
另一款芒夏之戀,普普通通既芒果雪糕,配d柚子同新鮮芒果,
仲有少少楊枝甘露,朋友話好jam口,
佢話全部野夾埋都好一般喎 ($42)
 
 
我叫既就係呢個紫葡之戀,個賣相係好靚呀,不過我食左好少,
真心覺得「好難食」。頂層紫色粒粒咬落似膠粒,冇味既,
我食左兩啖挖走曬d膠粒,d冰有提子糖漿吧,
好大陣藥水味,好鬼甜,小丸子1d都唔煙un彈牙,
林patpat的,只有旁邊幾粒提子正常。($48)
 
 
朋友仔唔舒服要食熱野,叫左原盅椰皇湯圓($58),
omg....what's that ~~~~~~~好難食呀!
有D似冇味既米糊,得好少椰味,仲有dd咸味添,
真心說一聲「食到打冷震」。

雖然我唔信邪,明知唔好味都走去試,
但總算係親身食過,冇人云亦云嘛,
但係以佢而家既質素,仲可以吸引到幾多客人食完再返去幫襯呢?
 
 
Thanks for reading

Connect with me for more update :

Blogspot   Youtube Channel   
Fan Page   Facebook

 

承接任何新娘化妝,姐妹化妝,宴會化妝,雜誌化妝等。
歡迎 E-mail 查詢/預約 chrisc.makeup@ymail.com
 

沒有留言:

發佈留言