2016-08-25

冇驚喜泰菜 @ 泰國廚子

馬鞍山又叫美食沙漠,當然我會周圍搵下有咩好食啦!
好似迎海呢邊除左屋子我成日幫襯外,
都冇乜試過其他,今晚就試泰菜啦!



其實我覺得喺呢邊食飯都幾relax,可能人流唔多啦!
坐餐廳出面檯有好處,因為單邊sofa唔會好嘈,可以靜靜地傾下計。



泰式鳳爪都幾爽彈,如果酸多少少就更好啦!
唔夠惹味啊!



辣椒膏炒蜆,蜆肉都夠大粒,
但可能我重口味啦!覺得唔夠辣同咸啊!



泰式金邊粉好味,唔油炒得夠乾身,
金邊粉又夠幼,最好味係呢碟啦!



再整多碟豬手,嘩。。好多皮啊!見到都飽啦!個豬手皮太稔,
如果有多少少煙un口感更好,有啲人中意入口即溶,
但我唔係喔!味道方面又係偏淡口的,
唔係重口味的朋友可以黎試試。
 


 Thanks for reading    

    Find me for more update :
 ♥ Blogspot  ♥   She Blog ♥ Beauty Exchange  
 theZtyle ♥ Qooza Beauty ♥  Youtube Channel♥ 
♥ Fan Page  ♥ Facebook ♥ Instagram ♥
 

沒有留言:

發佈留言