2016-03-14

街坊意大利餐 @ M3 Italian

終於黎到一年一度嘅飯聚,今晚我係主角,
而被揀中嘅餐廳係M3 Italian,估唔到都算近我屋企,
搭幾個過站馬鉄就到,食飽返屋企慳唔少時間囉 (笑)



 

餐前黎幾個香草包,umm...ok啦,冇咩特別,
普普通通點下醋同olive oil都ok嘅。
 
 
       

前菜先黎個大蝦芒果沙律 $118,個啲蝦有點假,
人工制的爽彈口感,好怪,芒果都算甜,可以啦!
 
M3 Italian的相片 - 沙田

Parma ham配蜜瓜 $88,ham唔夠咸香,偏淡口,
蜜瓜又唔甜,但以價錢唔貴黎講就不能要求太多啦 😂
 
M3 Italian的相片 - 沙田

朋友叫嘅南瓜湯,看似好濃,但我冇試味就唔評論啦,
不過朋友拋下一句「還可以啦」咁樣喎(笑)
 
M3 Italian的相片 - 沙田 M3 Italian的相片 - 沙田      

      另外我想講佢地drink list for唔飲酒嘅人黎講選擇太少啦,
我有一個朋友飲酒就叫左杯house wine,
而我就揀左好耐好耐先勉強叫杯青蘋果汁,
另外2位朋友揀唔到選擇飲水(大爆),
青蘋果汁唔多講啦,一般鮮榨果種味道囉 haha
 
M3 Italian的相片 - 沙田

炸什錦三色 $98,有薯角,大蝦,雞翼,3樣都唔錯,
最好味係炸蝦,唔油膩又脆,粉醬唔厚,雞翼就好重香茅味啦。
 
M3 Italian的相片 - 沙田

呢個咩咩蟹肉意大利飯 $168, 份量都幾細,
4個人每人兩匙羹,飽唔親,餓唔死,
鮮蕃茄醬令蟹肉嘅鮮味提昇,意大利飯唔會死硬,
軟硬適中,唔錯吖。
 
M3 Italian的相片 - 沙田

加拿大海膽配菠菜忌廉汁 $148, 完全冇菠菜味道,
不過都算creamy,個汁都平均分佈喺每條意粉到,
而個海膽都算質素唔差,但我覺得no.5好味啲。
 
M3 Italian的相片 - 沙田

四色芝士薄餅 $138,入面有車打、水牛、藍芝士 & camembert,
嘩……不得了,芝士控一定要食,絕對推介,唔洗怕肥,
大啖大啖咬落去再拉絲,上天堂啦喂,好好味。
 
M3 Italian的相片 - 沙田

甜品方面好多人話佢嘅心太軟好味,我就話一般啦!
唔太流心之餘朱古力味偏淡,不過旁邊嘅vanilia 雪糕可幫到佢一把,
變得好味少少。
 
M3 Italian的相片 - 沙田

相反tiramisu 好味好多,芝士味唔會俾咖啡粉蓋過左,
而且打得個cream好滑,一個人都食得哂唔會膩。

          



♥ Thanks for reading    

 
   Find me for more update :
 ♥ Blogspot  ♥   She Blog ♥ Beauty Exchange  
 theZtyle ♥ Qooza Beauty ♥  Youtube Channel♥ 
♥ Fan Page  ♥ Facebook ♥ Instagram ♥

       



沒有留言:

發佈留言