2016-03-17

慢活星期四 @ 屋子生活

今天不上班。。。哈哈,我係自由人吖嘛,
有工就去開,冇工就去hea,住馬鞍山嘅我,
閒時就想去屋子生活嘆下,所以唔好怪我又寫,
因為我吃的跟之前不一樣喔(笑)
 
屋子生活的相片 - 馬鞍山

今次呢杯咖啡好驚喜啊!睇賣相就知品質好啦!
熱焦糖咖啡上面有泡泡+剛燒焦嘅糖,
薄薄一層嘅焦糖令整杯咖啡香濃唔少,
咖啡味香而不苦澀,岩哂我 😍
凍果杯一樣香但唔苦澀,
我唔係咖啡專家,只要香而唔苦我就得㗎啦。
 
屋子生活的相片 - 馬鞍山

做完gym未食晏嘅我,梗係好想食啲熱野啦!
叫左呢份炸唐揚雞,嘩。。。呢個炸雞雞,
好香好脆又熱辣辣,粉漿唔算厚但亦唔係薄,
不過1d都唔油,雞肉仍保留住肉汁,唔會乾巴巴,必食 👍
 
屋子生活的相片 - 馬鞍山

Apple crumble with green tea ice cream 😍
我好中意食蘋果金寶㗎,但平時果啲太大份,
而且有濃濃肉桂味,基本上好難食得哂。
呢個份量就岩岩好,入面嘅蘋果煮得好林但仍有咬口,
甜而不膩,最愛佢冇乜肉桂味,但就有我唔愛嘅合桃 (爆),
食到咁上下有唔苦澀嘅綠茶雪糕中和下,(注意係唔苦㗎),
哈哈……好好享受呢個moment 吖 😎
 
       

♥ Thanks for reading    

 
   Find me for more update :
 ♥ Blogspot  ♥   She Blog ♥ Beauty Exchange  
 theZtyle ♥ Qooza Beauty ♥  Youtube Channel♥ 
♥ Fan Page  ♥ Facebook ♥ Instagram ♥

沒有留言:

發佈留言