2016-03-17

cafe小店在太子 @ Cafe Paradise

呢一晚三人相約去太子,朋友話試下呢間cafe,
我冇所謂啊!反正都係傾計聚下為主,唔係食垃圾就得啦!
我地之前已book位,去到唔洗等,坐位都比較迫,
坐得唔係好舒服之餘亦冇咩私隱,係咁聽到隔離檯對話內容(爆)
 
Cafe Paradise的相片 - 太子

佢地會有set dinner,如果唔岩心水可以直接睇menu加錢轉set都得,
set入面有,沙律,飲品及甜品。
umm...天氣咁凍真係好想飲熱湯,但係微暖的有點失望,
味道係ok嘅,如果夠熱會加分囉。
 
Cafe Paradise的相片 - 太子

嗱。嗱。嗱,全晚最好味呢個肉眼扒啦,
5成熟做得剛剛好,肉稔得黎仍然冇咬口,牛有牛味,
肉汁&肥膏令成塊扒升左級。
 
Cafe Paradise的相片 - 太子

呢個蟹肉乜乜忌廉麵,umm...有啲失望,
個汁唔夠creamy,蟹肉有啲腥,西式得嚟又有點日式,
fushion野黎架 (爆),不過都係同樣問題,唔夠熱,
要知道上檯食物唔夠熱真係好失色㗎,留意下好喎。
 
Cafe Paradise的相片 - 太子

仲有呢個豬手,老實講佢都整得啲肉肉唔錯,
好稔好嫩又夠味,不過敗筆係塊皮,
食豬手梗係食皮先啦嘛,但咬落去有少少脆,
脆中有點煙un,仲有燶燶地嘅苦味添。
 
Cafe Paradise的相片 - 太子

杯朱古力咖啡賣相唔錯呢……朋友話質素可以啦!
我飲果杯係iced rose latte,另一朋友飲iced vanilla latte,
苦到阿媽都唔認得,係我個人喜好啫,
我唔太中意飲苦澀味太勁嘅咖啡,呢到嘅咖啡不是我杯茶 (笑)

最後個餐甜品係檸檬咩咩蛋糕,嘩。。難食,
所以冇影相,最後轉場食甜品再傾過。
 

♥ Thanks for reading    

 
   Find me for more update :
 ♥ Blogspot  ♥   She Blog ♥ Beauty Exchange  
 theZtyle ♥ Qooza Beauty ♥  Youtube Channel♥ 
♥ Fan Page  ♥ Facebook ♥ Instagram ♥

沒有留言:

發佈留言