2016-03-14

有芝麻葉嘅韓燒 @ 石牆道

係啊,又係韓燒。。。點解差唔多個個星期都食但係唔厭嘅呢?
今次揀左尖咀一間叫石牆道,聽聞好地道㗎喎,一齊去試試先。 
      
 
order左之店員就快馬放上餐前小碟,有幾多碟你地自己數下啦,
但我印象中係有重覆嘅(大爆)
 
石牆道韓國餐廳的相片 - 尖沙咀

食烤肉前先黎一碟韓式煎餃子 $130,的確同你係超市買到既係一樣,
都係煎到金黃色點少少醬汁已經好好味,
佢真係煎到外脆內軟而keep得住肉汁,好嘢。
 
石牆道韓國餐廳的相片 - 尖沙咀

調味牛肋骨肉排 $260,比平時食到嘅烤肉醃得淡口啲,
反而食到牛嘅味道,口感軟滑細緻,推介。
 
石牆道韓國餐廳的相片 - 尖沙咀

係啊,平時食韓燒嘅菜入面多數冇芝麻葉,呢到有啊!
夾埋啲肉一齊食真係好香,我覺得夾豬腩肉好正啊!
 
石牆道韓國餐廳的相片 - 尖沙咀

另外仲叫左蜂巢五花腩 $130, 點解叫蜂巢?
因為佢塊肉到輕輕切左一格格,相信係得塊肉快啲熟,
唔會燒到外面乾哂入面都未熟啦。
 
石牆道韓國餐廳的相片 - 尖沙咀

嘩,齋睇係咪有啲餓呢?我而家睇返啲相都好想再食啊!
記得要夾埋芝麻葉食喎,續味好多架。
 
石牆道韓國餐廳的相片 - 尖沙咀

就算唔夾芝麻葉都可以發揮你無窮嘅創意,好似我咁,
燒香左啲蒜片加上豆醬,一樣好味吖。
 
石牆道韓國餐廳的相片 - 尖沙咀

最後叫左海鮮手切麵 $130, omg...好腥啊大佬,
雖然佢用左好多胡椒去掩蓋呢陣腥味,但唔成功啊!
我飲左啖湯,食左啖麵就放棄左啦!
如果繼續食我諗要call白車啦 (大爆)
 
石牆道韓國餐廳的相片 - 尖沙咀

最後埋單有杯薑汁薏米水,嘩。。。出奇地好飲,
好清甜,薏米當中有好淡薑味,我中意啊!
飲埋朋友果杯添啊 (笑)
 

♥ Thanks for reading    

 
   Find me for more update :
 ♥ Blogspot  ♥   She Blog ♥ Beauty Exchange  
 theZtyle ♥ Qooza Beauty ♥  Youtube Channel♥ 
♥ Fan Page  ♥ Facebook ♥ Instagram ♥

沒有留言:

發佈留言