2015-06-24

一次又一次再去吔雞 @ 辛安東元祖奶奶雞 Spicy Andong

其實都唔係第一次黎食奶奶雞架啦!
今次慶祝朋友生日,一行四人一早book定位,
所以去到唔洗等就入得。不過當晚唔知係咪坐正喇叭位下面,
d音樂勁大聲,搞到講野要講得好大聲,有d辛苦 (泣)


辛安東元祖奶奶雞的相片 - 旺角

4個人我建議叫全隻雞,半隻太少。
由於只有我唔食得太辣,所以叫左中辣,不出我所料,
d雞我係食到既,但d粉沾滿左汁,真係辣到標哂汗,
我唔係幾頂得順 (爆)。雞肉都好嫩而且勁入味,
個汁辣得黎屬於偏甜既,好味。


辛安東元祖奶奶雞的相片 - 旺角

溫泉泡菜沙律,面層有溫泉蛋、泡菜、豆腐,
下面有生菜、紅黃椒、車厘茄,個汁辣得黎酸酸地,好醒胃。


辛安東元祖奶奶雞的相片 - 旺角

真露煮大蜆,厄人既,d蜆好似bb咁細,
仲有沙,味道偏淡,蜆肉唔新鮮,下次唔會再叫。


辛安東元祖奶奶雞的相片 - 旺角

韓風卷入面有黃蘿蔔、青瓜、甘筍、蟹柳、蛋,
普普通通冇咩特別,只係怕冇飯到肚好快餓,所以就叫一客頂下 (笑)


辛安東元祖奶奶雞的相片 - 旺角

最後叫左個芝士辛辣年糕,meun相片同實體不附,
明明張相係紅紅地色,上枱點解白色? 不過重點係佢完全唔辣,
點可以叫做辛辣呢?
好彩佢芝士味都幾濃,芝空控既我就冇哂投訴啦 XDD


♥ Thanks for reading    



 Find me for more update :
♥ Blogspot  ♥   She Blog ♥ Beauty Exchange  
 theZtyle ♥ Qooza Beauty ♥  Youtube Channel♥ 
♥ Fan Page  ♥ Facebook ♥ Instagram ♥

沒有留言:

發佈留言