2015-06-09

難得相約食中餐 @ 太湖

相約好耐冇見既舊同學,又唔知食乜好,
其中一位同學話去食中餐,咁就去左太湖啦!
講真,平時出去食飯,多數日、韓、泰,
好少揀中餐,就係太耐冇食,
所以都有少少期待,因為同學話唔錯喎。

太湖海鮮城的相片 - 尖沙咀

首先黎個併盆,有烤鱔、燒豬頸肉,
仲有羊架添。我最like個烤鱔,肉嫩又林,
個烤汁又好味,有炭燒既感覺,豬頸肉都唔差,
燒到個邊好香又冇乜肥膏,至於羊架我一向少食,
不過呢個我食左1小舊,好林好多汁,而且冇羶味。

太湖海鮮城的相片 - 尖沙咀

呢個唔知咩名堂,下面係茄子,上面係帶子,
用豉汁蒸,再加1d蟹子增加鮮味同裝飾下,
味道就係清清地咁冇乜特別嚕。

太湖海鮮城的相片 - 尖沙咀

呢碟賣相好差,係鮮腐竹煮茍紀菜,
老老實實,起碼10年冇食過茍紀菜,
所以覺得幾好味,有種苦苦澀澀既味,好回味啊!
不過上碟衰相d啫 wakaka 
其實仲有蒸蟶子架,不過唔記得影相,
蟶子好新鮮好甜,又多肉,加埋d蒜蓉粉絲好味到暈。

太湖海鮮城的相片 - 尖沙咀

最後送左幾碗糖水,南瓜露同海底椰乜乜,
我覺得好麻麻,2款都吸引唔到我,味道有d怪,
特別係海底椰果碗好似溝左d油落去咁。

太湖海鮮城的相片 - 尖沙咀

好彩都仲有碟蛋散,我覺得好脆,
連埋d椰絲糖仲香口,佢係似平時食粥加入去既脆脆質地,
同我平時食既蛋散質地好唔同,好中意呢個蛋散 xddd


♥ Thanks for reading    


 Find me for more update :
♥ Blogspot  ♥   She Blog ♥ Beauty Exchange  
 theZtyle ♥ Qooza Beauty ♥  Youtube Channel♥ 
♥ Fan Page  ♥ Facebook ♥ Instagram ♥

沒有留言:

發佈留言