2015-06-09

可考慮做私竇的餐廳 @ BEL CIBO Restaurant

呢晚有朋友生日,於是諗住book定位啦!
點知book既時段係6:30 or 8:30,咁我局住book 8:30啦!
心諗唔係好食到咁 full 吖嘛 (爆)。
點知去到係冇。乜。人。,我即時打個突...
冇乜人仲乜分2個時段啊!Any肥,坐卡位ok既,
不過望望佢個裝修,其實太簡陋,我覺得可以再好少少既。

BEL CIBO Restaurant的相片 - 尖沙咀

雖然裝修簡陋左d,但食物質素唔錯,
首先係呢個芒果鮮蝦塔野菜沙律,
蝦肉切到細細粒同芒果蓉混合做成既塔,
蝦肉夠凍又彈牙,旁邊既野菜淋左芒果汁,
酸酸甜甜咁好開胃。

BEL CIBO Restaurant的相片 - 尖沙咀

巴馬火腿菠菜扒海鱸魚配黑松露汁,
火腿既咸香配合鱸魚既鮮味,真的好夾,
不過略嫌鱸魚皮燒得唔夠香,至於黑松露汁有點唔配,
點左個汁就掩蓋哂魚同火腿既味道,
所以我係冇點汁食既 (笑)

BEL CIBO Restaurant的相片 - 尖沙咀

係喎,唔記得呢支手工啤酒添,
酒精濃度4.4%,係芒果同青檸結合,
易入口都幾得意既味道。

BEL CIBO Restaurant的相片 - 尖沙咀

蟹肉露筍忌廉天使麵,umm...呢合麻麻地,
首先係天使麵質已經煮到太林 overcooked左,
冇乜蟹肉,忌廉又唔夠rich,
所以最後呢碟食唔哂,下次唔會再叫。

BEL CIBO Restaurant的相片 - 尖沙咀

最後叫個cream brulee試試,
面層焦糖燒得好香,不過我刮走唔食太多,
燉蛋算係滑,不過冇乜蛋香,
而且應該冇落雲尼拿籽,我覺得只係一般。

點解我話可以做私竇 ? 
因為人少唔嘈,想靜靜地坐下傾下計,
又有啤酒飲,而且食物都ok,算係唔錯既地方喔!


♥ Thanks for reading    


 Find me for more update :
♥ Blogspot  ♥   She Blog ♥ Beauty Exchange  
 theZtyle ♥ Qooza Beauty ♥  Youtube Channel♥ 
♥ Fan Page  ♥ Facebook ♥ Instagram ♥

沒有留言:

發佈留言