2014-01-03

2014 New Start ... New Workshop @ TST

 老實講, 我真係冇諗過咁快可以搬出尖沙咀架,
回想起, 好似岩岩先同2位拍檔喺觀塘夾租左未夠一年,
其實租約都未滿, 本身打算喺觀塘租2年再決定,
點知機緣巧合底下俾我地3個睇左一個租盤,
地點正正就係我地心水 >>> 尖沙咀。 
 
 
所以好快決定要租呢到, 雖然租金係觀塘workshop既3倍,
但都決心要搬, 希望可以方便更多客人來試妝、化妝,
黎緊既宴會客人, grad din客人亦可到店化妝,
扮靚靚後更方便去到宴會地點嘛 (笑)。 
 
 
新店地方不至於好大, 但足夠3位客人同時間化妝,
我做教學時亦可以一次教4-5位學生喔。
打點裝修、添置傢俱、設計招牌,
多得拍檔們一齊商議實行, 亦多謝朋友仗義幫忙,
先至可以順利於短時間內完成, 感激萬分。
 
 
2014年1月1日, 我地正式開業,  雖然其中一位拍檔有工作在身未能出席,
但有我地搞掂你大可放心好了, 哈哈。
 
 
 
 
希望2014大家好生意, 接job接到手軟, 荷包脹到爆炸。
如大家想搵化妝服務, 可隨時跟我聯絡啊 !
就這樣了...see u ^^
 
 

Thanks for reading
 
 
Find me for more update : 

Blogspot   She Blog 
Fan Page   Facebook



承接任何新娘化妝,姐妹化妝,宴會化妝,雜誌化妝等。
歡迎 E-mail 查詢/預約。
 
 
 

 

 

沒有留言:

發佈留言