2013-09-16

坐得舒服的一餐 @ IZUMI CURRY & BEARD PAPA

 
今次又係喺Mira Mall搵食呀!係呀,貪佢周圍唔多人嘛 xdddd
Izumi Curry我一直想去架啦,今次揀Mira Mall呢間,
係因為佢同beard papa's一齊(笑)
 
 

正如我所講,喺尖沙咀搵間人唔多又坐得舒服既的確難,
我地7:00pm到歩,直頭冇客,我地包場一樣,哈哈。
 
 
 
店內環境唔錯,消費唔太高又坐得耐, 所以GATHERING可諗諗呢到,
你睇下就知,一定唔會嘈(爆)
 
 
本身我地冇做好功課,其中一位朋友唔食牛的,
以為可以揀不是牛的咖哩飯就ok,同侍應講咖哩汁另上,
佢話唔可以,因為廚師有佢既原則???
但有時真的要變通一下,客人就係因為你既原則而少了選擇。
不過,細問之下,原來佢地咖哩汁都有牛既成份,
所以最後我朋友冇食咖哩飯喔!
 
 
呢個咖哩本身已經辣辣地,我以為自己好食得辣啦,加$5叫少辣,
嘩,辣到噴火,個漢堡扒夠哂大件,肉質尚算juicy冇話乾哂又鞋口,
整個飯都好味,不過下次唔好加辣應該更好。
 
 
由於朋友冇咩選擇, 所以ORDER左一倨蛋沙律俾佢, 睇倨樣都唔錯啊,
我地冇SHARE食, 因為再SHARE朋友食既沙律, 佢一定唔夠飽XDDD
 
 
再叫多個炸蝦...umm...我覺得炸得好油, 一咬就成口油, 我唔中意啊。

 
除左蛋沙律, 我地仲叫左個海薩沙律, 個木碗超勁大啊, 菜同煙肉好好味,
而且沙律醬夠多, 唔會1D有沙律醬, 1D又冇, 呢個我覺得可以番兜啊 (笑)。
 
 
 
又一失敗ORDER, 炸尤魚鬚, 又係油到爆炸,
你地睇相都睇得到有幾油啦, 冇下次。   
 

 
講真, 除左咖哩飯, 真係冇咩選擇, 叫多個章魚小丸子,
umm....都係一般般啦, 唔係話好好味囉。
 
 
最後叫多個puff試下. 吉士醬好味, 唔太甜,
同平時喺bread & papa's買返屋企食既一樣。

呢間 IZUMI CURRY, 我覺得可以俾多D選擇食客, 因為MENU選擇比較少,
炸物可以諗諗點樣少D油, 總括黎講, 呢間店環境很好, 消費唔洗好高,
又可以任坐任傾, 我地4個人埋單都係400幾蚊,
每人消費around $120-150(因為選擇太少, order得唔多)
 
Thanks for reading

Connect with me for more update :

Blogspot   Youtube Channel   
Fan Page   Facebook
 
 
 

 

 


 
 

 

 

 

沒有留言:

發佈留言