2013-09-10

♥ Simple Elegant 新娘造型 ♥ x Sexy Serena Lam

 
怎樣 ? Serena 有夠sexy吧? 這次的造型我覺得好sexy, 又有氣質,
有點賣香水廣告 feel 吧...多謝鐵三角組合林欣Serena & FRankie Yeung同我一齊玩,
這輯相好有mood, 是我近期很喜歡的一輯。
真心多謝你們倆的專業, 令我的相集生色不少 muah muah muah ^^

更多美美照片可到我FACEBOOK專頁看看 >>> Facebook 
 
 
 
 
 
 

 
 

 
見到呢張相真係好想笑。
好多人問我做咩工作, 我話我係做化妝既,
D人會問 : 做咩類型化妝啊?
我話: 基本上咩化妝都做架~~~
(但我忘記左我唔做仙人化妝, 瞓喺到我唔識化)
就呢張相黎睇, model 瞓喺到我都化到喎 (大爆)
 
 
Thanks for reading

Connect with me for more update :


Blogspot   Youtube Channel   

Fan Page   Facebook
 

 

承接任何新娘化妝,姐妹化妝,宴會化妝,雜誌化妝等。
歡迎 E-mail 查詢/預約 chrisc.makeup@ymail.com
 

 
 
 

 

沒有留言:

發佈留言