2012-02-21

Cow One Dinner 2012 @ 盛8

 
牛一食乜好, 一定唔係我揀啦, 梗係俾我阿女Denise揀啦 (爆爆爆)。
係架啦...做左人阿媽, 去邊到玩、邊到慶祝、食d咩都唔係大人話事,
係細路話事, 因為我地想仔女開心, 係咪 ?
 
適逢我既牛一又咁岩係星期日, 齊齊出動去盛8食烤肉嚕。
一早book左仲可要求卡位 (笑), staff 好好人,
預留左俾我地啊 (讚 x 1000000)。食烤肉不外乎食下豬、牛、雞咁,
但我覺得喺屋企食烤肉,食和牛抵食好多 (C9上身)。
用出去食既價錢, 就可以喺屋企食到更好既和牛喔。
 
 
3個人食左都幾多野啊, 不過有大胃皇喺度冇有怕啦,
 絕對唔洗擔心食唔哂 (爆爆爆)。

super hot豬腩肉
鹽燒極上一口牛
燒汁牛胸腹
A5群馬和牛 (肉眼)
鹽燒牛舌
 
 
柚子胡椒豬腩肉
汁燒璣煮鮑魚
香草牛油燒海螺
日本尤魚桶
特上和牛炒飯
仲有個牛尾湯 (冇影相)
 
飯後甜品我冇食, 真係頂唔順, 佢地倆父女砌掂佢啦。
有芝麻味雪糕, 同埋咩咩牛奶奶凍既物體,
 (奶凍係唔好味的 xdddddd)。
簡簡單單的一家人出去食餐飯,
就係咁樣過生日啦, 一切都歸於平淡是也。
 
 
 
 
 
同你地講, 呢個牛一蛋糕好好味, 芒果酸酸甜甜,
配埋CREAM CHEESE, 真係好味啊 !

後記 :
本身今年牛一好想去海浪公園玩, 不過聽新聞話3日有4單故障,
即時打消念頭啦, 搵命博咩。其實我都好幾年冇去啦,
不過一諗起咁多大陸同胞唔守規矩, 又周圍痾屎痾尿, 乜癮都冇哂嚕。
 
Thanks for reading

Connect with me for more update :

Blogspot   Youtube Channel   
Fan Page   Facebook
 
 
承接任何新娘化妝,姐妹化妝,宴會化妝,雜誌化妝等。
歡迎 E-mail 查詢/預約 chrisc.makeup@ymail.com


 

 

沒有留言:

發佈留言