2012-02-24

♥ (分享手信) 有S小姐的手信.... 亦有自己敗回來的東東 ♥

之前S小姐去澳洲玩, 買左手信俾我喎, 真係知我心意, 買化妝品俾我 (笑)。

不過我唔識呢個牌子啊, 有eye shadow and lipgloss送俾我, thanks。

eye shadow 係 smoky eyes系列啦, 一睇佢黑黑咁既色就想同自己化返個smoky,

不過老老實實, 我自己未試過玩smoky的, 硬係覺得唔係好襯我,

化左會有d不論不類咁囉。 (爆爆爆)
 
 
eye shadow個質地係偏膏狀, 輕輕用手指一掃就好上色好貼,

而且仲好long lasting添, 如果佢4格既色分別大d就好啦,

因為佢4隻色都好鬼相似, 想用同一palatte化個變化大d既妝都唔得, 要溝第2d色啊。
 
 
試上手日光下係咁既色, 呢盒eye shadow for clubbing用都唔錯, 夜晚出去玩可以濃d,

日頭化到咁濃真係嚇鬼咩....wakakkakaka

至於個lipgloss, 係偏nude色既, 搽左 = 冇搽咁囉, for me好似淺色左,

為左唔好嘥野, 我suggest S小姐自用啦, 我搽左好似有病咁啊, 面青口唇白咁囉。 (笑)

 
好啦, 講下近期買左d咩啦, 早前用哂一樽L'occitane shower oil (杏仁沐浴油), 但就冇買新既,

點知冇用幾日, 個身又痕到爆炸, 好似好乾咁樣, 所以bangbang聲走左去買返支。

今次見到有大支裝500ml, 印象中好似係 $390/ 500ml, 抵買過250ml。

呢支shower oil濕水後會乳化, 摔上身唔會有油膩感覺,
沖身後都唔會有滑dodo咁一層野喺皮膚到,

但就有一定既滋潤度囉, 我用返佢就少左身痕, 即係冇日日痕囉, 但天氣太乾我都會痕架。

其實佢有杏仁精華, 但就冇咩杏仁味架, 我唔中意杏仁味既野, 但呢支冇杏仁既味喎,

OK喎, 怕杏仁味既你都可以一試喔。
 
 
仲有搭同事喺澳洲買返黎既Jurlique smoothing mist, 洋甘菊有妤媛作用,

好岩成日敏感發紅既皮膚用, 喺公司噴下噴下又香又保濕啊 !

喺澳洲買平過香港買, 呢到一支好似around $250 ??? (真係唔記得左)

 
仲有同事去台灣幫我買既假睫毛, 而家練妝多左, 要用得多d, 喺台灣買平好多喎,

公主李交叉7一盒唔洗 $75, 另一款 #728 比交叉7長 & 濃密, 就around $55一盒。

仲有beautymaker既明眸膏, 我用黎做光影比較軟 & 滑身的, 幾好用啊。
 
 
每次搵MODEL練妝, 我都會用既三美人粉卜, 唔會番用的,
 每次用完MODEL拎走自用唔好嘥。

SASA有粉紅色係大SIZE, 有一隻粉藍色係細SIZE的啊。
 
 
KATE眉粉係上架好物啊, 又平又好用, 但我自己平時貪方便, 只會用眉筆畫幾野,

再用眉刷刷鬆佢, 咁就會自然D, 不過有時間就用眉粉掃上就更SOFT啦。

 
DHC既EYE MASK我未用過的, 所以買左2盒,
 一盒自用, 一盒用黎做小禮物送左俾網友了。
 
 
 
佢可以痴住眼袋, 任你行黎行去, 睇TV都唔會跣落黎, 用完既感覺係>>> 敷左好過冇敷,

你知啦, 眼既問題唔係易搞架, EYE MASK呢家野唔係敷幾次會見效呢。
 
 
二月生日, KIEHL'S 送左BDAY GIFT我...heheheh 多謝哂喎。

有hand cream, body cleanser and 防曬spf50 pa+++

佢呢隻hand cream好鬼潤架, 冬天用真係幾好的。
 
 
嘩, 呢隻cheese百力滋好好味, 好濃豬屎味, 又夠幼好似好kum食咁, hahhaha

759阿信屋有啊, 快d去買買買啦 (笑)
 
 
有蝦味既燒餅, umm....我覺得just ok啦, 又唔係好好味咁囉。

又係759阿信屋有得買啊, 鐘意食燒餅的可以試下。
 
 
找我 :

沒有留言:

發佈留言