2016-10-03

極上生日飯 @ 鉄人旨花

 一年一度寶貝女生日,揀左呢間傳說中好好食嘅日本料理,
講真係幾期待㗎,我地唔打算食鉄板,
所以就揀左坐sushi bar果邊,可以睇住師傅為我地整出美味壽司。


我地3個人叫左3個餐,其中一個係鉄板系 (笑)
無論乜系都有前菜俾大家爽下口開個胃咁嘅,
我地仲叫左一碗魚子俾壽星女,因為佢極愛魚子,
見到脹卜卜就知新鮮啦。


由於食得太開心,所以打亂哂黎講啦~
盡量記到就講啦。。。哈哈 


鵝肝多士。。厚到呢,又大又厚,雖然唔主張食鵝肝,
但阿女幾年冇食過,就俾佢嚐一嚐啦!講真食完都幾漏,
外脆內軟加埋少少甜甜地嘅汁,好味。


除左鉄板餐,我地叫左2個餐升級可以食龍蝦剌身,
 嘩。。。好大隻好多肉,仲好鮮甜爽彈,而家講起都想食啊!


食食下師傅好好人啊…佢知道阿女生日即場開隻生蠔送俾阿女食,
超級大隻,口感唔係creamy的,係比較爽,
而且好鮮甜 (我唔食生蠔,轉述阿女食後感)


跟住就有壽司同幾塊剌身,師傅即場喺你面前整,
menu上係冇講有咩食,都係睇當日有咩新鮮食材就整㗎啦!
當晚最好味壽司係金目鯛、燒泰刀魚、
隻牡丹蝦,諗起都流口水。



再黎就係鉄板A5和牛,5成岩岩好,睇到中間粉粉紅嗎?
嘩。。。好味啊!不過我都係食得唔多,因為油花太多,
我會好漏,但牛牛就好軟好稔,入口即溶。


仲有燒喜知次魚,個樣幾有霸氣,唔好以為好多肉,
其實薄薄的一層好嫩好滑,冇魚腥味,唔錯。


仲有2碗湯,白麵豉 & 龍蝦湯,清清地好正,
其實仲有碗炒飯,但唔記得影,講真,真係超級飽啊!


最後食到肚皮都撐爆,師傅攞出一個自制果盆出黎,好驚喜啊!
靚到唔捨得食啊~好感動,就算菠蘿係酸嘅都變甜啦!(笑)


雖然我地booking時冇講有人生日,但師傅得知阿女生日,
專登同廚房講,好彩當晚人唔太多,
所以就整左個生日甜品出黎,好好味嘅燒丸子啊!

真心好滿意呢一餐,環境、食物、服務、人情味,
一切種種都令我地過左愉快的一晚,讚。


 Thanks for reading    

    Find me for more update :
 ♥ Blogspot  ♥   She Blog ♥ Beauty Exchange  
 theZtyle ♥ Qooza Beauty ♥  Youtube Channel♥ 
♥ Fan Page  ♥ Facebook ♥ Instagram ♥





沒有留言:

發佈留言