2016-10-12

應該一次 @ 淘園火鍋館

秋天靜靜地來臨啦!邊爐呀~雞煲呀~又係時候出動啦!
不過我個人咩季節都中意食雞煲 & 打邊爐的,
只要想食就去食 (笑)今次朋友介紹淘園,
又話好食又乜又乜,就試下囉~


入到去就係地道港式食店,店員好親切,
真係咁好彩有個姐姐好好服務,
而辣椒、蔥、蒜啊就自己加料吧!


首先。。。呢個。。。係少辣的,不過真係冇乜辣,
完全一丁點刺激都冇,早知食中辣啦!講真,
個雞煲真係麻麻地,醬汁唔夠惹味,隻雞應該生前食唔飽,
好瘦。。冇乜肉,雞肉算係okay滑的,但可以更好吧 😎


聖子抵食,好似唔洗30蚊一隻,算鮮甜爽彈,
呢個價錢算幾厚肉,不過就有少少砂啊 -_-#




手切肥牛令我好失望,我以為自己叫錯,點知真係肥牛黎㗎,
但好硬咬唔開,仲有筋,真係咬到咀嚼肌都發大哂 (爆)
所以我都係中意喺屋企打邊爐,
買自己喜愛嘅優質手切肥牛食最好 (笑)


手打四寶丸真係。。唔係好掂,特別係牛丸 & 鯪魚球好難食 😂 
牛丸係冰球黎㗎,可想而知唔係新鮮野啦 LOL 


黑栢葉算係全晚最好食的,不過真係好似地布 ( ̄∇ ̄) 幾爽口喔,
加埋啲辣椒豉油,正啊!


其實全晚我都唔係食好多,最多就係油麥菜,
因為檯面上嘅野真係唔太好食,所以我話應該一次,唔會再黎第2次 -_-#

 Thanks for reading    

    Find me for more update :
 ♥ Blogspot  ♥   She Blog ♥ Beauty Exchange  
 theZtyle ♥ Qooza Beauty ♥  Youtube Channel♥ 
♥ Fan Page  ♥ Facebook ♥ Instagram ♥



沒有留言:

發佈留言