2015-06-24

嘆個休閒下午茶先 @ 屋子生活 Uchi Coffee

屋子生活的相片 - 馬鞍山
今日係端午節,放假梗系出去行下食下野啦!
之前有朋友約我去屋子生活,但遲遲未能約到,
所以我就同大少2人世界啦!
交通我覺得方便既,喺烏溪沙站一出就見到,
商場樓底好高,行得好休閒舒適喔!
屋子生活的相片 - 馬鞍山
我地等左15分鐘左右就可入座,店內有落地大玻璃,
如果唔係假日可坐窗邊嘆下茶,hea到暈啊!
不過假期多人就迫啦!
枱同枱之間都好近,私隱度就冇乜囉!
餐牌有點舊同污漬,建議換一換新的客人睇得安心d,
我手指都怕掂到個餐牌 (>﹏<)
屋子生活的相片 - 馬鞍山
我叫左個冷泡荔枝玫瑰紅茶,玫瑰味好出,
唔會俾荔枝搶左味,而且甜度屬少甜,岩哂我,
冷泡荔枝出奇地多汁,好似食緊新鮮荔枝咁啊!
屋子生活的相片 - 馬鞍山
大少叫左芒果豆奶冰沙,係季節限定,
冰沙好幼細綿滑,芒果味唔假,
配埋豆奶好似飲緊芒果奶咁樣,
唔會太甜,都幾好味吖。
屋子生活的相片 - 馬鞍山
仲叫左溫泉蛋喬麥麵,呢d咁熱既天氣,
食冷喬麥麵增加胃口,不過佢呢個做得普普通通,
冇乜特別,但就要$85一碟啦!
屋子生活的相片 - 馬鞍山
伯爵茶窩夫,我真係超中意呢個雪糕,
伯爵茶味好濃,而質地界乎雪糕&雪芭之間,
下面圓碌碌既窩夫,外型直頭係一個冬甩,
口感煙煙unun, 外脆內軟,雖然牛油味唔多,
但蛋同麵粉香味濃厚,在口中留有蛋香,
個人推介呢個窩夫喔!

♥ Thanks for reading    


 Find me for more update :
♥ Blogspot  ♥   She Blog ♥ Beauty Exchange  
 theZtyle ♥ Qooza Beauty ♥  Youtube Channel♥ 
♥ Fan Page  ♥ Facebook ♥ Instagram ♥

沒有留言:

發佈留言