2015-06-09

沒叉燒的晚上 @ 左麟右李

今次係我第一次黎左麟右李,
朋友話之前喺旺角果間食叉燒好鬼好味,
好想再食多次,咁我就捨命陪君子啦!
今次去黃埔店,地方企理,不過就嘈左d啦!
但朋友最想食既叉燒,黃埔店竟然係冇既 ... OMG (>﹏<)

左麟右李的相片 - 紅磡

算啦,冇叉燒就先黎碗雲吞麵啦,
嘩...啖湯有大地魚香味,麵質好爽好彈牙,
係我中意既質地,呢碗麵,無論湯底,
麵質同雲吞都好似我兒時食過既感覺,
有童年回憶 (大爆)

左麟右李的相片 - 紅磡

呢個欖角柚子手抓骨不得了,熱辣辣放喺我面前,
我冒住辣爆咀既危險大啖扯d肉出黎,umm...好味,
好juicy,d柚子醬係靈魂,燒得好香又甜甜地,
我一條友食左3支 (笑)

左麟右李的相片 - 紅磡

椒絲乳腐通菜,讚...炒得好夠味,
唔係小家的俾少少腐乳是但炒,中意啊!

左麟右李的相片 - 紅磡

我咁重口味一定叫d濃味野啦!本身叫左咸魚滑雞煲,
點知落,錯單黎個豆豉雞煲。。完全係失望,
冇咸魚都算,d雞仲係雪藏味幾濃既雞,
又鞋又唔嫩,失敗 (>﹏<)



♥ Thanks for reading    


 Find me for more update :
♥ Blogspot  ♥   She Blog ♥ Beauty Exchange  
 theZtyle ♥ Qooza Beauty ♥  Youtube Channel♥ 
♥ Fan Page  ♥ Facebook ♥ Instagram ♥

沒有留言:

發佈留言