2016-05-24

寧靜舒適地吃一口和牛 @ 和牛燒肉‧純

突然心血來潮想食和牛,上網搵下見到呢間,
係啊……冇人介紹我黎食,純粹自己睇食評咋,
地點係好方便嘅尖沙咀,食完仲可以行一陣買下野又得。
 
和牛燒肉‧純的相片 - 尖沙咀

店內裝修精緻,環境舒適又寧靜,朋友多可以一間房,
就算2-3人都有卡位坐,私隱度算高,
最重要係唔嘈又唔大油煙,抽風做得好好啊!推薦拍拖嚟食 (笑)
 
和牛燒肉‧純的相片 - 尖沙咀

一坐低就梗係睇下有咩岩食啦,吃貨就是這樣練成的,
服務員好親切,會話你知當日有咩精選,
你想食乜佢會介紹俾你,岩哂選擇困難症嘅我。
 
和牛燒肉‧純的相片 - 尖沙咀

最後揀左呢個純特選和牛肉眼盛合 $780,
有特上日本產和牛肉眼、和牛排肉、牛舌及小排肉。
 
和牛燒肉‧純的相片 - 尖沙咀

以呢個價錢2人份量,牛肉都算多啦!
怕唔夠飽加碗白飯就夠啦!要知道日本米又幾香,
分分鐘要爬兩碗(爆)
 
和牛燒肉‧純的相片 - 尖沙咀

呢盤和牛真係好乸正,油脂分佈平均,牛味香濃,
輕輕燒佢幾秒即食,燒太熟就浪費左啦,每見到啲油劈啪劈啪咁響,
我就忍唔住夾佢上嚟,再直送我個胃。
 
和牛燒肉‧純的相片 - 尖沙咀

嗱。。。我又點會放過機會,有大食大先得㗎,
再追加日本產山形阿信豚腩肉 $108,
嘩,燒到啪啪聲有啲燶邊份外香口,
又唔覺得肥膩,好好味啊!
 
和牛燒肉‧純的相片 - 尖沙咀

因為牛舌薄切太好味啦,所以又追加一碟,
其實咁薄輕輕燒下就食得,加少少海鹽伴住食更加帶出牛香。
我唔中意厚切牛舌,感覺有點嘔心,
講個秘密你知,我以前係唔食牛舌㗎,經過多番練習,
我終於接受到啦!不過只限薄切。
 
和牛燒肉‧純的相片 - 尖沙咀

由於燒到個人好興奮好熱,所以叫左2杯冰凍soda,
但已經唔記得咩味,好似有一杯係青蘋果 (笑)
 
和牛燒肉‧純的相片 - 尖沙咀

最後梗係以雪糕作結啦,菠蘿雪芭像真度極高,
唔太甜正啊,柚子雪芭好細杯而且偏甜,我麻麻地中意,
另外南瓜雪糕最抵食,因為最大杯,南瓜味唔係好濃,但奶味出色。
 


♥ Thanks for reading    

    Find me for more update :
 ♥ Blogspot  ♥   She Blog ♥ Beauty Exchange  
 theZtyle ♥ Qooza Beauty ♥  Youtube Channel♥ 
♥ Fan Page  ♥ Facebook ♥ Instagram ♥




沒有留言:

發佈留言