2016-01-04

(2016 - 1) 姊妹、媽咪妝容及宴會妝容分享 @ Chris.C Makeup Artistry

 2016 新開始,今年希望大家都身體健康,
人人有工開,長做長有,食極唔肥,大把口福。
 
大家相搵新娘、姊妹、宴會化妝都可EMAIL俾我 :
 
想睇更多新娘、姊妹、媽媽、宴會相, 
快D LIKE我FAN PAGE啦 ^^
♥ Fan Page   <<< CLICK HERE TO CHECK MORE
  
 
 
上次幫呢位靚女客人化妝出席婚宴後,
又再一次搵我幫手準備歌劇表演造型喔。
現場睇你採排,你唱得好好啊,
學vocal既人真係好有氣質,好叻叻 ~
希望你中意呢個造型啦!你本身靚,而家更加靚啦。
 
 
另外發現有部份姊妹妝相,
原來好多時我只將job相放上FB,
(其實好多時連FB都冇放),
今日的起心肝UPDATE下啦 (笑)
 
 
 
  
美女客人由美國回港飲宴,
都記得搵我幫佢同媽咪扮靚靚,
好開心你讚我畫眉畫得好靚,
即刻鬆毛鬆翼失禮哂添 (大爆)
 

 呢位媽媽好young啊!
化埋妝仲更加靚靚添
 
 
媽媽妝髮都要好多心思去做㗎,
帶出去既工具分分鐘比新娘job多,
始終媽媽級既皮膚狀態跟新娘、姊妹有分別,
而且大多數媽媽都係短髮添,
要做到闊太既效果先可以過關㗎噃,
要令媽媽們全晚自信地招呼客人嘛 (^ з^)
 

♥ Thanks for reading    


 Find me for more update :
♥ Blogspot  ♥   She Blog ♥ Beauty Exchange  ♥ theZtyle ♥
 Qooza Beauty ♥  Youtube Channel♥ 
♥ 
Fan Page  ♥ Facebook ♥ Instagram ♥
Email : chrisc.makeup@ymail.com 
 

沒有留言:

發佈留言