2016-08-25

鮮味層層蒸 @ 九重鮮

好一段時間冇寫食評啦!
儲下儲下又一大堆相,要加把勁先得啦!
其實我係好喜歡食海鮮㗎,今次就報告下黃埔九重鮮啦!



今次2人晚餐想清清地蒸下海鮮,預先book定位免得等了又等,
去到好快可以入座,庭位都唔算好迫,但人多就嘈啦!
menu選擇唔算多,岩哂我呢啲有選擇困難症嘅病人 (笑)



我地揀左釜山塔,每位$328(2位起),
單睇menu以為唔會太飽,可以留肚食甜品,
所以冇再加其他野,點知。。。(睇埋落去先啦),
呢個餐可自選粥底,我地就揀左泡菜粥。



個粥底會隨住上面一層層蒸嘅海鮮汁滴落去增加鮮味,
食到尾每人一碗應該都好飽肚㗎啦。



喺等緊海鮮黎嘅途中就食少少開胃沙律先啦!
大部份係水果類,令口腔準備就緒吔海鮮。



好啦…上檯啦!
嗱。。講明先,我好似掛住食,有一層忘記左影相 (爆)



之前都有去食過類似嘅蒸海鮮,但今次一打開的確好驚喜,
因為擺盤擺得好有心機,除海鮮類外,
每層都拼一啲蔬菜,靚得嚟又健康啲,
呢層有蟶子、大蚌,我比較中意蟶子多啲。



帶子大隻厚肉,海蝦唔係蝦毛仔啊~
肉多又彈牙,好鮮甜喔!
旁邊有啲聖瓜、金菇,岩哂每餐都要食蔬菜嘅我。



呢2隻大花蛤不得了,好鮮仲有點海水味,讚讚。



食到尾呢層有鮑魚仔,粟米,蕃薯等等,
我已經頂唔順,其實女仔食真係好夠飽
(P.s.有一層應該係龍躉同埋某啲海鮮,我衰冇影相,
自己睇返menu有乜啦,不過龍躉係似鹽醃過,都幾咸下呀!)



最後就係我地嘅泡菜粥。。。媽呀~好飽啊!
如果唔係咁飽應該係覺好味嘅,
但我已經飽到食唔到咩味啦!
最後都放棄左冇去食甜品。
整體黎講九重鮮食材,價格都係成正比的,我覺得算抵食,
而且一個餐有多種海鮮俾你食,加上店員服務好,值得加分喔!
 


 Thanks for reading    

    Find me for more update :
 ♥ Blogspot  ♥   She Blog ♥ Beauty Exchange  
 theZtyle ♥ Qooza Beauty ♥  Youtube Channel♥ 
♥ Fan Page  ♥ Facebook ♥ Instagram ♥
 

沒有留言:

發佈留言