2016-08-25

不過不失午餐 @ 目利きの銀次

一向都好少去新世紀食飯,今日就約左朋友黎食個quick lunch,
既然有人攞位,食咩都冇所謂啦!咁就去左食日本野啦(笑)
入到餐廳,由於係食晏時段都好多人同埋有點嘈,
坐位分隔都算近,隔離講乜都聽到哂(爆)



刺身沙律上面嘅甜蝦好大隻喔!
什錦刺身加埋有沙律醋嘅菜,夠哂醒胃,
大熱天時食呢個都唔錯啊!



軟殼蟹卷就一般啦!
始終覺得唔係間間店都做得到好好味嘅軟殼蟹,
點呢個只想有啲飯到肚咋。



再叫個銀鱈魚西京燒,
甜甜嘅醬油加上我愛嘅銀鱈魚,嫩滑嘅口感我最喜歡。



朋友怕唔夠飽冇精神開工,再叫多個炒麵奄列,
嘩。。。個蛋面佈滿左好多醬,確係吸引到我,
炒麵味道就係一般大坂燒嘅甜甜味道,蛋皮亦煎得好薄,
係唔錯嘅,不過有點膩啦。



最後冇甜不歡嘅我叫左呢個香蕉pancake ???
好似係,唔記得左添,我想講好難食,
旁邊嘅焦糖可唔可以做好啲,燶哂苦嘅。。。搞到冇哂mood,
果球柚子雪糕甜到喊,冇下次囉(嬲)
 


 Thanks for reading    

    Find me for more update :
 ♥ Blogspot  ♥   She Blog ♥ Beauty Exchange  
 theZtyle ♥ Qooza Beauty ♥  Youtube Channel♥ 
♥ Fan Page  ♥ Facebook ♥ Instagram ♥
 

沒有留言:

發佈留言