2016-08-25

抵食台屋 @ 狸屋台屋

其實每次傷腦筋食咩時,我都好快閃出日本野,
應該係我比較中意日本菜掛。今次又係去太古行街,
行之前一定要食飽喎,時間尚早,唔想等位就黎到狸屋台屋。
入到去裝修係好家庭feel的,感覺幾舒服,不過唔夠冷氣。



叫左魚生飯,魚生算新鮮,而且種類算多,
平民價錢大大碗好抵食啊!



辣豚肉石鍋飯。。呢個好惹味,適中嘅麻辣度岩哂我,
豚肉唔係話好優質,但中等價錢食到咁嘅質素,
好唔錯㗎啦!不過食到尾有點油膩(笑)



什錦天婦羅就冇咁好啦!粉漿厚左啲啊!
仲有油左啲添,有待改善喔!



最後個燒鯖魚就冇咩特別,
對於唔愛好食魚嘅我係接受到果陣魚味的,
起碼我冇覺得佢腥,但就燒得乾左少少啦。
 


 Thanks for reading    

    Find me for more update :
 ♥ Blogspot  ♥   She Blog ♥ Beauty Exchange  
 theZtyle ♥ Qooza Beauty ♥  Youtube Channel♥ 
♥ Fan Page  ♥ Facebook ♥ Instagram ♥
 

沒有留言:

發佈留言