2016-08-25

非常普通嘅工廈食店 @ 伙食工業

朋友話帶我去試一間好多人話好好食嘅平民食店,
我梗係話好啦!不過地點喺火炭就唔算方便啦!
好啦,我滿懷期望咁黎到,噢……裝修都幾簡約……


因為出面有live band都坐滿哂,我地就入去房仔啦!
老老實實……太昏暗啦,我入到去好不安,
而且加埋啲舊傢俬「up」味,
好似會有老鼠喺我腳邊跑過咁樣,驚驚。


order要自己行出去冇人埋黎serve你的,
睇menu係好大眾化嘅價位,叫左一1杯咸檸7,
1杯荔枝soda,umm...飲品係okay的。


再黎個魯肉飯。。嘩,賣相已經唔得,
啲肉瘦到呢……個汁又冇味,唔掂啊!


黑松露薯條係全晚最好食㗎啦!薯條炸到外脆內軟,
加埋黑松露醬,呢個應該好難整得唔好食啦係咪?


鹽酥雞炸到好乾,冇乜鹽酥味,仲好似冇雞皮咁喎,
點得㗎,冇雞皮邊到好食㗎,我覺得豪大大雞排好食啲喎 (爆)


炒A菜係全晚第2好食嘅,都係果句啦,
炒菜除非過左火先會難食嘅,我就2嫌佢太多油,其餘嘅都ok。


食到呢到我已經好失望吓,朋友仲叫多個炒大腸。。。
妖,想爆粗囉,有陣「壓」味嘅,點食啊(嬲)。
總括黎講除左價錢大眾化外,我唔知仲可以講咩 ~~~
 

 Thanks for reading    

    Find me for more update :
 ♥ Blogspot  ♥   She Blog ♥ Beauty Exchange  
 theZtyle ♥ Qooza Beauty ♥  Youtube Channel♥ 
♥ Fan Page  ♥ Facebook ♥ Instagram ♥
 

沒有留言:

發佈留言