2013-08-09

wired cafe @ mira mall

今次既聚餐係同化妝部同學聚一聚的,而且咁岩其中兩位生日,
所以搵間未試過既餐廳食下,重點係餐廳要坐得舒服不限時囉。
 
 
餐廳位於Mira Mall地庫,雖然周邊有啲boutique,但人流唔算多,
就算餐廳比較開揚,都絶對食得自在,唔會有「被監視」既感覺。
餐廳裝修帶點田園 home feel, 我都好中意呀!
 
 
去到8:00pm幾先開始多人,但又冇話好嘈好局促,
比一般樓上cafe闊落得多,傾句計都冇咁易俾隔離枱聽到 hehehe 
 
 
唔知係咪刻意設計昵?個杯〜〜〜呢個膠杯好似有點格格不入,
絶對有茶餐廳、大排檔風味囉,如果個杯轉一轉應該會好好多呢!
 
 
小食有洋蔥圈,又炸得幾好喎,唔會太油,
不過冇乜特別啫,伴茄汁同芥茉醬 ($55)
 
 
沖繩塔可飯,面層有好多菜,太陽蛋 xddd,下面有免治牛肉加飯,
配以特製日式醬汁,我覺得ok啦,賣相都幾吸引既,
內涵就一般般啦!(忘記價錢了)
 
 
明太子意大利麵,umm....我唔太中意呀!我覺得有腥味,
熱辣辣食都有腥,放涼左再食更腥,
NO NEXT TIME ~~~ ($85)
 
 
咖哩蛋包飯配炸雞,又係普普通通啦,個炸雞好似冇乜肉,
得炸粉咁呀,咖哩汁又係冇咩驚喜,
以$88呢個價黎講有點唔值呀!
 
 
 
風乾火腿配意大利芝士pancake,又咸又甜都幾得意,
原pan上枱keep住熱度,不過我都係中意傳統d,
pancake都係甜既好味(笑) $80
 
 
香蕉朱古力奶油pancake,呢個好味,個pancake蛋味好出,
配埋微熱既香蕉同古力醬,好夾,不過呢,
如果d cream再幼細d, creamy d好d囉,
而家d cream唔夠細密呀! ($78)
 
 
五個女生胃口唔算大,點既食物唔算太多,如果以價錢黎睇,
我覺得食環境氣氛比較多,
食物水準只係一般,而且份量都偏少喔!
 
 
唔叫太多野係有原因既,因為我地要食生日蛋糕嘛!
祝兩位壽星女青春常駐,永遠靚爆鏡〜〜〜哈哈!
 
 
 
Thanks for reading

Connect with me for more update :
 

Blogspot   Youtube Channel   
Fan Page   Facebook


承接任何新娘化妝,姐妹化妝,宴會化妝,雜誌化妝等。
歡迎 E-mail 查詢/預約 chrisc.makeup@ymail.com

沒有留言:

發佈留言