2013-06-25

孕媽媽化妝分享

 
睇靚相 ~~~ 更多美美照片可到我FACEBOOK專頁看看 >>> Facebook 
 
而家好多孕媽媽喺佗B既時候去影樓影返一輯相留念,
有D mama仲唔止影一輯咁少添 (笑)

如果早10幾年前興影孕媽媽相既話,
我估我都會影一輯玩下, 不過當年唔興囉。
 
 
其實孕媽媽就同新娘子一樣, 影相時都一定想化個靚妝,
將好面色盡量顯現出黎, 不過當然唔需要好似新娘咁濃妝啦。
 
 
只要俾人簡潔、有氣質、好氣色就OK啦, 我自己覺得造型生活化一點就好。
唔好太誇張、濃妝打扮都唔會好睇囉。
 
 
好開心幫幾個孕媽媽化妝後, 佢地攞左相都會SEND返幾張俾我留念,
俾我做JOB REF. 多謝呢幾位咁好既客人啊 !!!
 
 
大肚既女人係最靚既, 好多人都係咁講, 不過事實上, 我大肚果時係好醜樣,
又肥又腫又大舊, 而家睇返當年既相, 不堪入目囉。
相反現今既mama就更識得保養, 影相留住最美既一刻都好應該啊。 
 
 
 
 
如果孕媽媽們想影一輯, 就好好上網search一下,
睇下邊間studio既風格岩自己。
可惜我唔會再生吖, 如果唔係都會影黎玩下 xddd
 
 
Thanks for reading

Connect with me for more update :


Blogspot   Youtube Channel   

Fan Page   Facebook
 

 

承接任何新娘化妝,姐妹化妝,宴會化妝,雜誌化妝等。
歡迎 E-mail 查詢/預約 chrisc.makeup@ymail.com

沒有留言:

發佈留言