2017-03-03

食極唔飽 @ PAN de PAIN

一直好想好想去食呢間嘅pan cake,
但次次經過門口就冇決心去排隊,
所以我決定。。閒日4點左右去碰碰運氣,
點知,真係唔洗排隊啊yeah (*๓´╰╯`๓)♡


心諗,2個人去,每人叫一款應該都幾漏,
我叫左souffle (^▽^) 極有空氣感嘅質地,
正如其他食家所講「好似食風」咁,淡淡的甜夾雜著濃濃蛋香,
入口即溶嘅感覺,我個人就冇落任何syrup,
係想試清楚個味道啫。


一個淡味啲,就叫一個濃味啦!
烤焦左嘅焦糖,脆脆的有點微燶嘅香味,恰到好處,
比起souffle果款質地比較實在,食落肚比較充實,
但食左呢2款仍然唔覺飽,好似冇食過野咁。(泣)


所以最後唔理旁人目光,叫多個original,
呢個就等於冇焦糖喺面咁,質地同口感都係一樣,
蛋香濃郁,嘩。。。食埋呢個先有食過野嘅感覺啊!
好滿足啊!

如果你問我最中意邊款,我會揀original,
滿足口感,喺口中細嚼麵粉 & 蛋香,大滿足啊!

 Thanks for reading    
    Find me for more update :
 ♥ Blogspot  ♥   She Blog ♥ Beauty Exchange  
 theZtyle ♥ Qooza Beauty ♥  Youtube Channel♥ 
♥ Fan Page  ♥ Facebook ♥ Instagram ♥




沒有留言:

發佈留言