2017-03-07

有質素的手工火鍋 @ 聚手工火鍋

打邊爐真係冇分季節,我一年四季都中意,
不過冬天天氣凍就打得密少少咁解,
慶幸一樣野就係熱氣呀、燥呀我都頂得順(笑),
今次同堂妹就黎到聚手工火鍋。


店內格局比較暗,坐得都算舒服,又冇趕客嘅感覺,
最好當然係有卡位坐啦!不過2條女又食得幾多野吖,
正所謂眼濶肚窄,叫得多食唔哂太浪費又節墮啊!


首先選擇困難嘅我要揀湯底,平時唔多食魚,
但有唔腥嘅魚湯我一定捧場(係要唔腥嘅)。
堂妹話100%唔會腥,好~我信你,就叫呢個梭欏魚湯底,
super奶白色,睇落非常濃郁,一飲。。媽啊!
咁似阿嫲煲果啲嘅? 好好味,非常正,丁點腥都冇,
入口好滑好濃,好似仲有少少大地魚味道,加埋胡椒
,點會腥吖,超好味 (*๓´╰╯`๓)♡ 飲左2碗先開始邊爐。。哈哈


記得有一篇又係講邊爐,果碟牛真係輸哂,冇得比,
呢晚嘅雪花肥牛,係真真正正嘅雪花肥牛,
拿。。冇厄你,睇相就知油脂分佈成點,肥度正合我心意,
加上佢片到好薄,基本上放湯滾2秒就食得,
正正因為咁薄,所以係會不停食但唔覺飽同漏,
牛味濃,入口軟滑細膩,正到冇朋友。


肥牛做主打,但都要有其他野食吖,手打墨魚滑堅係彈牙,
入面嘅墨魚粒粒令魚滑好有咬口,松露餃反而唔覺得有咩特別,
松露味唔多覺,入面嘅肉都算柔軟多汁,可以一試,
如果下次再去我想試泡菜餃 & 海鮮福袋囉 (笑),
今次叫埋油麥菜已經完全打爆左我地個胃了,
下次多啲人去會仲開心。


甜品有西瓜,香蕉朱古力蛋糕,仲有朱古力添,
值得一提嘅係個朱古力香蕉蛋糕,真係好味喎,
濕潤嘅蛋糕佈滿香蕉 & 古力嘅味道,
唔太甜唔覺漏,真係想添多2件都唔誇張 (^▽^) 


 Thanks for reading   

    Find me for more update :
 ♥ Blogspot  ♥ She Blog ♥ Beauty Exchange  ♥ 
 theZtyle ♥ Qooza Beauty ♥  U Beauty ♥ 
♥ Youtube Channel ♥ Instagram ♥
♥ Fan Page  ♥ Facebook ♥ 

沒有留言:

發佈留言