2017-03-23

一次過滿足食pizza & 炸雞願望 @ Pizza Maru

間唔中就身痕想食炸雞,今次唔係第一次去Pizza Maru,
點解兩個月唔夠又再去? 因為覺得幾好味囉,
店內裝修簡約,有大電視播住k-pop陪住你食,
檯與檯之間唔算迫,但張櫈就好硬,坐得唔耐(爆)。
其次係店員好多時睇唔到客人,落單又好,
加單又好,都要等得比較耐。


炸尤魚圈,可能太餓啦,所以覺得好好味,
過粉漿太厚同埋炸得油左d,整體可接受,少d油更好。



呢個唔記得咩pizza,有我最愛嘅煙肉,
好似燒汁甜甜地都幾開胃,我地轉左蕃薯邊,正啊!
蕃薯味突出,仲有啲脆脆邊,下次再返兜啊!(笑)


芝心maru大哥,有雞肉、蘑菇、芝士、車厘茄等等,
餡料好豐富,pizza底比較薄 & 林,
轉左芝心邊但唔多覺好濃芝士味,
唔明點解叫芝心maru大哥,好似被fake左咁 (∩▽∩)


蜜糖牛油炸雞,粉唔厚且炸得比較乾爽,唔會油淋淋咁,
雞肉好嫩好滑好juicy,貪心的我略嫌牛油味唔夠,
濃牛油吖唔該(笑)


甜辣炸雞最受我地歡迎,甜甜地有點微辣,
雖然有汁但唔會浸到林哂咁樣,依然脆口,粉醬唔厚,
雞肉依然多汁好味,食2件都唔會漏,清左碟。


紫蘇秘製炸雞,食唔出咩特別紫蘇味,
食到咸咸地而且粉醬勁厚,雖然唔係炸到好多油,
但個粉漿厚到咁有點倒胃口,不過雞肉都仲keep到好juicy嘅,
呢碟唔太受歡迎,食剩了 XDD


食咁多肉,要減輕罪惡感,叫左蜜糖柚子花園,
香甜柚子汁略嫌甜左啲,如果加多少少鹽 & 芝士調味下更好,
$88份量比較細,2人前咁樣,仲有相片與實物不附,
明明相中冇咁多紫色菜,但黎到有咁多(我唔中意紫色菜xdd)


飲品選擇比較少,呢方面有待改善,不過飲啤酒都okay嘅,
今次食唔到年糕串串,希望下次有貨啦(笑)

 Thanks for reading   

    Find me for more update :
 ♥ Blogspot  ♥ She Blog ♥ Beauty Exchange  ♥ 
 theZtyle ♥ Qooza Beauty ♥  U Beauty ♥ 
♥ Youtube Channel ♥ Instagram ♥
♥ Fan Page  ♥ Facebook ♥ 



沒有留言:

發佈留言