2016-02-26

英倫午餐 @ BRICKLANE

呢一日要食飽飽再去開工,
約左朋友同朋友媽咪一齊食個英倫午餐滿足下自己先,
其實我都好耐冇食all day breakfast啦,好想食添。
店內面積唔算大,裝修亦係簡約風,
檯同檯之間有點迫,空間感比較窄。
 
BRICKLANE的相片 - 尖沙咀

叫左我至愛嘅classic caesar salad with chicken $96,
平時食沙律加雞,啲雞都係乾同柴皮feel,
但呢到唔單止唔柴皮,仲係熱架,新鮮羅馬生菜+多芝士,
教我如何不愛它 (爆)
 
BRICKLANE的相片 - 尖沙咀

yeah...brick lane combo $139,賣相勁好,
好豐富啊!煙肉,茄汁豆,炒蛋,煙三文魚,薯餅,腸,菇,
yorkshire pudding and toast, vine tomatoes 等,
全部都唔錯,最like個炒蛋,夠熱夠滑,正啊!
 
BRICKLANE的相片 - 尖沙咀

mushroom angel hair $135,一定要食呢個,
濃濃的黑松露味,個汁夠香夠creamy,
每條麵都掛滿了汁,加上好多mushroom 好多cheese,
完完全全係我杯茶,岩哂我胃口,好味 (^_-)
 
BRICKLANE的相片 - 尖沙咀

飲品方面叫左我愛既rose latte ,賣相已經夠哂靚啦!
香滑嘅 latte 滿有玫瑰香,飲完暖笠笠大滿足啊!
 
       
♥ Thanks for reading    

 
   Find me for more update :

 ♥ Blogspot  ♥   She Blog ♥ Beauty Exchange  
 theZtyle ♥ Qooza Beauty ♥  Youtube Channel♥ 
♥ Fan Page  ♥ Facebook ♥ Instagram ♥



沒有留言:

發佈留言