2015-09-20

值得再去,大愛黑毛豬多士 @ No.5 Italian

工作辛苦梗系要對自己好d啦,食餐開心又滿足既慰勞自己係好正確㗎 (笑)。
呢晚約左朋友去食No.5 Italian,揀左大坑店,感覺上冇cwb店咁多人。
我地7:30到達,竟然冇人喎 LOL,心諗太好啦,冇咁嘈。
店內裝修好cozy,播住好多耳熟能詳既英文歌,好舒服啊!
不過冷氣有d凍,好彩我有帶件外套仔咋。


No.5 Italian的相片 - 大坑

Order完後先黎少少麵包,黑色果塊我估係墨魚汁味,
配埋黑松露牛油,香到你唔信,麵包亦好軟熟,唔錯唔錯。


No.5 Italian的相片 - 大坑

飲品我地叫左Lychee & Peach soda,我中意Lychee多d,
Peach個味好假,哈哈!


No.5 Italian的相片 - 大坑

前菜叫左煎帶子配露筍醬,嘩...帶子厚肉又鮮甜,
每咬一口都有回彈既感覺,煎得夠哂金黃香口,
加埋d黑椒令沈睡既味覺即時甦醒。旁邊有d似青豆蓉既野,
好香豆味,入口仍有少少細細既豆粒,增加口感。


No.5 Italian的相片 - 大坑

仲有黑毛豬多士,一定要點呢個,我個人極之欣賞,
咸香度10足既黑毛豬,加埋佈滿牛油香氣既脆脆多士,
簡直係perfect match,真心推薦。


No.5 Italian的相片 - 大坑

另外較為普通既前菜有蒜片炒大蝦配意大利腸,蝦肉爽彈,
加埋d蒜片令蝦肉更香口,意大利腸有點少辣,很醒神開胃喔!


No.5 Italian的相片 - 大坑

好多食評話一定要試海膽麵配白松露忌廉汁,
呢個combination又真係特別得黎又出奇地夾喎,
手做意麵質地似意大利雲吞皮,白松露忌廉汁香滑到真係停唔到口,
加上海膽口感軟軟又鮮甜,真係幾好味囉,
份量看似少,但飽腹感都勁架。


No.5 Italian的相片 - 大坑

Pizza方面叫左Johnny's style, 餡料有parma ham,火箭菜,
白松露油,蕃茄醬,水牛芝士。最中意正宗意大利pizza, 
薄薄脆脆的食左唔覺好飽,以呢個parma ham既咸香,
我估有18 個月或以上,雖然有白松露汁,
但未見突出,應該俾parma ham搶左 (笑)。

雖然2個人食,叫左咁多野,但真係好好味,坐得舒服氣氛又好,
搞到食慾大增,餓鬼上身咁,全部order既野都俾我地K.O.哂,
好滿足好開心,下次會再黎食過,讚。


♥ Thanks for reading    

 Find me for more update :
♥ Blogspot  ♥   She Blog ♥ Beauty Exchange  
 theZtyle ♥ Qooza Beauty ♥  Youtube Channel♥ 


♥ Fan Page  ♥ Facebook ♥ Instagram ♥

沒有留言:

發佈留言