2015-09-08

芝士控來試流心半熟cheese tart @ 半熟工房 Hanjuku Kobo


今日返workshop做完野,同partner彈左去金馬倫道排隊,
咪就係芝士控必到既半熟工房囉,聽人講好食到咁樣,
冇奶油唔去潮聖一下啩 (爆)。


半熟工房的相片 - 尖沙咀

好彩今日天氣唔算太熱,有d風,如果唔係企喺出面等分分鐘中暑,
我地等左大約25分鐘就入到店內繼續地等,
事關芝士tart係每12分鐘出爐一次,
如果買tart要排隊,齋買cake就唔洗排啦!


半熟工房的相片 - 尖沙咀

等呀等...終於出爐啦!放喺面前呢兩盤斷估有我地份啦!
一拎出黎就聞到好香牛油、芝士香味,真係引死人啦!
不過每件索價$22好似貴左d囉 -_-#


半熟工房的相片 - 尖沙咀

有好野食唔好等唔洗理儀態架啦,bangbang聲啪一個先,
嘩...好幸福啊!點解咁好味架,第一口已經勾左我靈魂出去,
由於係半熟,所以入面非常滑,滑到流出黎咁,
芝士味唔夠濃,可再濃d,帶丁點酸酸的,而且奶味亦香,
但不會功高蓋主,兩者配合得非常好。


半熟工房的相片 - 尖沙咀

面層焗到金黃色,更加香口,芝士控既我簡直不能自拔,
好想食多一個,但係...我要減肥,quota留返黎食cheese cake好了。(笑)


半熟工房的相片 - 尖沙咀

今次排左成35分鐘先買到cheese tart,當時要買埋cheese cake啦!
你睇...個樣索到咁,叫我點捨得食吖,cheese cake最多放3日,
記得放喺雪櫃,喺雪櫃攞出黎室溫20秒左右食,對...係屎忽鬼食法 (爆)。
用日本麵粉、北海道芝士及法國牛油做,入口軟滑,
質地帶點濕潤,如果芝士味再濃d更好,
不過而家都ok,light cheese冇咁膩嘛 (笑)。



♥ Thanks for reading    

 Find me for more update :
♥ Blogspot  ♥   She Blog ♥ Beauty Exchange  


 theZtyle ♥ Qooza Beauty ♥  Youtube Channel♥ 
♥ Fan Page  ♥ Facebook ♥ Instagram ♥

沒有留言:

發佈留言