2015-09-20

好彩冇排隊等食 @ 一蘭

話說一蘭喺香港開店時,好多朋友都叫我去食,
但每次見到條龍好似水蛇春咁長,我都冇哂意欲要去食啦!
就係咁。。。冇食過,到尖沙咀開店一段時間,
有一日下午4點左右行過,冇人...okay,就入去試下啦!


天然豚骨拉麵專門店一蘭的相片 - 尖沙咀

尖咀店喺地庫的,電話收得唔係幾好,不過有wifi俾你免費用20分鐘,
店內裝修簡約而乾淨,不過我估人多時會幾嘈,
檯同檯之間都好貼,冇乜私隱可言,不過食拉麵都係速食架啦!
有咩就吔完先出去講啦 (爆)。


天然豚骨拉麵專門店一蘭的相片 - 尖沙咀

下午茶時間食唔得多野,所以碗麵冇追加其他野啦。
我揀左濃味湯 + 硬麵 +雙倍辣,一上檯第一時間唔好攪勻d辣汁,
飲啖湯先...umm 都唔係好濃咋喎,入口冇果種好rich既感覺,
而且偏咸左d,朋友果碗普通濃都係差唔多,
濃湯 & 普通湯冇乜分別囉!⊙_⊙ 攪勻d辣,初初唔覺好辣,
但會越食越辣,平時食少辣既我都頂得住。
至於硬麵其實唔會好硬,只係我食得慢怕食到尾d麵浸林哂啫,
我覺得叫普通硬會比較林,不過個人口味唔同,
我中意食硬身d既麵啫。

講到呢度,其實要排隊等好耐去食呢碗麵我覺得唔值,
真心覺得係好好好普通既一碗拉麵 -_-#


♥ Thanks for reading    

 Find me for more update :
♥ Blogspot  ♥   She Blog ♥ Beauty Exchange  
 theZtyle ♥ Qooza Beauty ♥  Youtube Channel♥ 

♥ Fan Page  ♥ Facebook ♥ Instagram ♥

沒有留言:

發佈留言