2015-02-27

(Chris.C Makeup Artistry) 新娘化妝作品紀錄 x 圓圓大眼新娘Carmen


嘩....好耐...真係好耐冇分享下我既新娘子造型啦 !!!!
都係怪自己懶啦...(笑)

今次同大家介紹我既新娘子, 係一位斯文靚女,
又有禮貌既女孩子, 第一個俾我既感覺係要好好保護佢果隻,
仲有就係佢本身又圓又大既眼睛啦。


當日我係跟全日, 全程15小時貼身, 都咪話唔攰,
不過我好鍚身既, 一定有助手跟埋, 我成日都話「錢係搵唔哂架」,
最緊要做得開心又快手, 新娘子又唔洗坐咁耐,
搞掂就bangbang聲出去影多幾張相, 留住最美一刻吖嘛。


有睇我作品既朋友都知我既風格, 係SIMPLE ELEGANT風,
要大方得體又耐看, 真架...我自己10幾年前既婚照,
真係好肉酸, 唔敢俾人睇, 真係好嘔,
所以我主張都係穩陣耐看, 10年..20年後睇返都仲係好OK果種。


底妝貼薄持久係我強項, 新娘子眼底&虎紋位都有明顯表情紋,
佢好擔心當日笑得多會好現乾紋虎紋, 我叫佢100個放心,
我有辦法令佢地當日消失...哈哈, 當然我冇令新娘子失望啦,
當日差唔多唔洗補妝, 到夜晚個妝仲好貼好亮麗,
新娘子安心地同我講:「真係冇出紋啊!」,
見到佢滿意既表情我堅係開心, 佢可以放心地笑住影相吖。


當日做左5個造型, 每個造型新娘子都任我發揮,
絕對地信任我, 每轉造型時媽咪親友姊妹都大讚,
感恩可以遇到咁既客人, 工作時新郎新娘都不忘照顧我,
仲俾左兩封, 係兩封超級大利是我添 (笑)。


** 試妝期3月分已開放, 剩餘日子唔算太多,
想預約要盡早安排, 記住俾埋大日子我喔 ! **

今次分享住咁多先, 有機會再黎多ROUND, SEE U ^^



 ♥ Thanks for reading    

 Find me for more update :

♥ Blogspot  ♥   She Blog ♥ Beauty Exchange  ♥ theZtyle ♥
 Qooza Beauty ♥  Youtube Channel♥ 
♥ 
Fan Page  ♥ Facebook ♥ Instagram ♥

Email : chrisc.makeup@ymail.com 





沒有留言:

發佈留言