2016-09-19

用心制作 @ 千兩

實不相暪,之前我對千両冇咩好感,事關唔覺得佢好食,
但又一城旗艦店開左後我即管俾多次機會佢,
點知。。。又出乎意料地好喎,
我可以話佢係高檔版元氣壽司啦 (笑)當然價錢都貴過元氣啦!




我地2個人食左唔少野,簡直係餓鬼投胎一樣(爆),
首先黎一板馬糞海膽先啦!真係唔錯喎,可能新鮮到港,
所以特別鮮味啊,好正,睇賣相已經夠高分啦係咪?

跟住就係軟殼蟹手卷,個蟹炸得剛剛好,
肉唔梅仲有膏添,加埋牛油果的確好岩我胃口。




呢個冇記錯係炸牛蒡小食,話你知。。。一定要食,
特別喜歡薯片嘅朋友一定要食,好香脆又夠咸,惹味小食是也。




呢個大蝦沙律啲蝦好大隻,但口感似假蝦,
我食左1隻蝦就放棄左嚕,下次可以唔叫呢個都得,冇咩特別。







壽司、卷物都叫左唔少,整體覺得比以前好左好多,
無論賣相、食材都係好用心,唔係求其hea你收你錢果種,
真心覺得比以前改觀左啊!




反而燒物我又覺得選擇唔算多,而且唔係十分好食果種,
可以唔叫燒物都冇蝕底啊。




最後叫埋佢地嘅甜品,心太軟唔好食,整得耐又冇流心,
反而椰子雪糕好好味。

我地仲做埋會員添,冇記錯好似食滿$1300,
到生日月會全單7折㗎,而且我地食左2次已經夠數,
11月黎再食過,7折好抵食呢 (笑)

 Thanks for reading    

    Find me for more update :
 ♥ Blogspot  ♥   She Blog ♥ Beauty Exchange  
 theZtyle ♥ Qooza Beauty ♥  Youtube Channel♥ 
♥ Fan Page  ♥ Facebook ♥ Instagram ♥


沒有留言:

發佈留言