2015-10-08

團購大閘蟹 @ 陶源

又到大閘蟹季節啦!今次同朋友仔團購陶源既大閘蟹set,
每位$298 加 10%,都算ok抵食。


陶源酒家的相片 - 尖沙咀

個set話有8道菜,首先出場係燒腩仔+腐皮卷,燒腩仔皮好脆,
一層肥一層瘦咁食落唔膩,腐皮卷都好鬆化,
入面既冬菇、筍等等既餡都好爽甜,唔錯。


陶源酒家的相片 - 尖沙咀

跟住就係遼參出場,佢用南瓜湯既配搭又幾得意喎,
遼參好爽,唔係jam住個口果種,南瓜湯粉得黎又唔笠口喎,
加埋d薏米增加口感,我覺得唔錯,幾好味。


陶源酒家的相片 - 尖沙咀

再黎就係鮑魚扣鵝掌,個汁都幾濃幾香架,鮑魚同鵝掌又唔覺有咩特別,
係普普通通果隻,飽魚都算大架啦!鵝掌亦炆得夠林同入味,
都算幾好啦!食到呢度都覺得唔錯,呢個價位有呢d質素算ok啦!


陶源酒家的相片 - 尖沙咀

好啦,到蟹仔出場啦!今次個set有2隻公食,岩哂我,
我中意食公多d (笑)。講真都幾細隻,不過呢個價錢我唔要求太多,
而且2隻都爆膏架。


陶源酒家的相片 - 尖沙咀

中意食公既膏,因為覺得香d,同埋jam住個口,
停留喺味蕾上耐d,可feel耐d個香味 (爆),d肉就有d鞋,
不過咁細隻都好少肉食啫 haha...( ̄∇ ̄)


陶源酒家的相片 - 尖沙咀

嗱...都算多膏架,都有3-4匙羹仔膏食下架,算係咁啦!(笑)


陶源酒家的相片 - 尖沙咀

仲有扒龍躉,個汁偏濃香,龍躉都好厚肉鮮甜,倒埋d麵撈汁,
岩岩好夠味,可能我重口味啦,朋友話個汁好咸,但我唔覺囉。


陶源酒家的相片 - 尖沙咀

要黎有碗好古怪既野,問下係乜黎,答我地係麵,點知係莧菜,
菌類,同埋蕃茄,都好,食d蔬菜身體好。。。哈哈哈哈


陶源酒家的相片 - 尖沙咀

最後就黎薑汁湯丸同鮮果....omg,個薑汁湯係辣到苦,
飲一啖即刻想噴出黎,個湯丸林到呢...好粉好林,咬一啖仔放低,
成碗野好難食。而個所謂鮮果我直頭冇影相,好似爛生果咁,
正所謂衰收尾咪係咁解囉,前面果d全部都ok,臨尾香呀真係。


♥ Thanks for reading    

 Find me for more update :
♥ Blogspot  ♥   She Blog ♥ Beauty Exchange  
 theZtyle ♥ Qooza Beauty ♥  Youtube Channel♥ 




♥ Fan Page  ♥ Facebook ♥ Instagram ♥


沒有留言:

發佈留言