2015-10-14

約會在Seoulmate

自從地鉄通車到西營盤果邊之後,好多老店都換成潮食新店,
西環舊區變天,食客們都覺得方便左而選擇黎西環搵食。
今次黎到第三街,就係要感受下韓色cafe既氣氛,
靜靜地同朋友傾下計。


Seoulmate Cafe的相片 - 西環

喺門外已清楚睇見店內裝修擺設,店仔細細有開放式廚房,
而檯櫈都擺得幾密吓呀!
不過店內有一扇門,推門而入就係一個花園仔,而家秋高氣爽,
拍拖談心都係不錯之選,夏天太熱冇冷氣就免啦(爆)。
可惜我去果時係夜晚,又落雨,所以冇影相啦!


Seoulmate Cafe的相片 - 西環

我地揀左門口窗邊檯,可一邊欣賞街景一邊傾計喔!
Cafe內以輕食、甜品為主,我地食完晚餐搵甜品食,
叫左個韓冰雪系列,要蜂蜜柚子芒果,而且係季節限定,
相信冬天應該冇芒果吧。


Seoulmate Cafe的相片 - 西環

嘩...一上檯,好靚啊!好韓啊!好驚喜啊!
正當我向下掘d冰時,發覺冰粒都幾大,當興奮地放入口時,
有點失望,d冰係冇味架,唔係我期待既牛奶味,
但優點係冇咁肥囉,因為材料(椰果、芒果)唔多,
有淡淡柚子醬陪襯,on top有個柚子雪芭,
味道較酸,整個冰可以話係好普通 -_-#


Seoulmate Cafe的相片 - 西環

食冰一定要飲杯熱野平衡返先得,叫左杯薑柚茶,
暖暖口腔暖暖胃,讓收窄左既氣管放鬆返,剛好姨媽探訪完,
薑既飲品都係好好吖。呢杯薑柚茶唔會死甜,甘甘甜甜的,
但薑味令佢有點苦澀,但可接受的。
整體黎講店主善用吋空間裝修這小小cafe,有韓式小店風格,
食物飲品款式都算多,不過當晚播既歌唔係韓文歌,
而係廣東/國語歌,仲要係80年代果隻,有點格格不入 (笑)。


♥ Thanks for reading    

 Find me for more update :
♥ Blogspot  ♥   She Blog ♥ Beauty Exchange  
 theZtyle ♥ Qooza Beauty ♥  Youtube Channel♥ 




♥ Fan Page  ♥ Facebook ♥ Instagram ♥

沒有留言:

發佈留言