2015-05-12

香港專屬的Egg Waffle


恆發雞蛋仔的相片 - 觀塘

老老實實,好耐冇食雞蛋仔啦!
今次專登去觀塘恆發,目的係想試下芋泥雞蛋仔,
事關我係超級中意食芋頭既人,冇奶油唔去試試掛 (笑)。

芋泥餡都等得耐架,起碼20-25分鐘,
好彩天氣未算好熱,企街等仲有dd咁多風都ok,
一底芋泥餡$20,但真係物超所值,
我睇住佢整真係落左好多芋泥,等左20分鐘以上,
我覺得值得,因為佢你外脆內軟既質感,
係我最熱切期待既質感。

恆發雞蛋仔的相片 - 觀塘

睇下,真材實料啊架!好多芋泥,佢開邊倒入蛋漿,
倒左多餘既出黎,然後填滿d窿窿,之後加少少蛋漿喺中間,
兩邊合併後,再喺周邊倒入蛋漿封口,整個過程唔馬虎,勁。

恆發雞蛋仔的相片 - 觀塘
味道方面我覺得蛋味重既,芋泥真係好粉,
但應該加左唔少糖,如果冇咁多糖會更吸引,
可以食多幾粒,要買趁熱食,外脆內軟的,
芋泥同蛋都好夾得埋,不過2個人食一底都食唔哂,
建議最少3人食一底 (笑)

恆發雞蛋仔的相片 - 觀塘

恆發雞蛋仔的相片 - 觀塘


♥ Thanks for reading    


 Find me for more update :
♥ Blogspot  ♥   She Blog ♥ Beauty Exchange  ♥ theZtyle ♥
 Qooza Beauty ♥  Youtube Channel♥ 
♥ 
Fan Page  ♥ Facebook ♥ Instagram ♥
Email : chrisc.makeup@ymail.com 

沒有留言:

發佈留言