2015-05-12

很久沒更新的姊妹妝容及宴會妝容分享 @ Chris.C Makeup Artistry

上一次更新姊妹 & 宴會妝容應該有大半年吧 XDDD
找找以往未更新的相片紀錄, 就找到以下的了, 
有很多都不見了, 我知道再不更新UPLOAD上BLOG, 
我好多相片都會消失於呢個宇宙架啦。


好啦, 大家相搵姊妹、宴會化妝師都可EMAIL俾我, 
好多時姊妹都有6位或以上, 化妝師一般可於2小時內化3位, 
化妝+SET頭平均40分鐘一位,
如以6位計, 會有2位化妝師到場的。


基本上我每次都會提提客人於化妝前一晚洗頭, 
絕對唔好於一大朝早洗, 因為到場SET頭時, 
頭髮內仍有好多濕氣, 係好難SET CURL架, 
就算SET到, 都唔LONG LAST架, 記住啦。


而到場既姊妹等化妝時最好先換姊妹裙, 
要戴CON的就先戴好喔 ! 
咁樣會令整個化妝流程更SMOOTH。


而姊妹妝容方面, 最好妁簡潔清新為大前題, 
目的係唔好搶左新娘或主人家鏡喔。



今次講住咁多先, 下次再俾D溫馨提示姊妹們啦。
下面仲有更多靚相架, 睇埋先走吖 (笑)。

想睇更多新娘、姊妹、媽媽、宴會相, 
快D LIKE我FAN PAGE啦 ^^

♥ Fan Page   <<< CLICK HERE TO CHECK MORE

 

 





 



♥ Thanks for reading    


 Find me for more update :
♥ Blogspot  ♥   She Blog ♥ Beauty Exchange  ♥ theZtyle ♥
 Qooza Beauty ♥  Youtube Channel♥ 
♥ 
Fan Page  ♥ Facebook ♥ Instagram ♥
Email : chrisc.makeup@ymail.com 

沒有留言:

發佈留言