2014-06-05

5月工作炒雜錦 @ Chris.C Makeup Artistry

又一堆工作相執好, 清清相機 & 電話既儲存量先得啦。 
首先有請花姐出場, HANA TAM小花係我喜歡既YOUTUBE之一,
今次有機會同佢合作, 開心屎我啊, 佢真人皮膚好白,
而且冇架子, 非常之咁NICE添啊 !
係呢, 唔會廣告出街未呢? (笑) 
 

KINKI係我學高清噴槍化妝時認識的同學仔,
當佢搵我化妝是我真係嚇一嚇, 點解搵我啊?
其實佢自己都化得到啦, 不過因為自己好難SET頭,
所以我地又有松會見面啦, 多謝幫襯 (爆)。  

 
另外當然唔少得姊妹JOB啦, 其實都做姊妹JOB真係好趕,
每次做完我都成個顛婆咁, 頭髮又亂又出哂面油咁。
不過每當遇到NICE的姊妹, 我就做得輕鬆好多啦。

 
唔多講啦, 睇相啦, 好有興趣搵我化姊妹要早D預約啊,
因為2014年我有好多大計準備緊, 當然唔只係化妝呢方面啦。




 
其實除左新娘、姊妹、長輩、宴會化妝外,
我都有做下MAGAZINE/ 廣告化妝的,
今次就係為「尖東忌廉哥」個靚佬主人化妝啦,
相信廣告已經出街了。
 
 
 
忌廉哥好乖架, 好叻仔又聽話, 所以拍攝超順利,
好快就可以收工啦, 忌廉哥真係勁得意囉,
而家睇返D相又好掛住佢添…HEHE



歡迎查詢新娘、姊妹或其他類型化妝服務 
 

 
Thanks for reading
 

 Find me for more update :
 
Blogspot   She Blog 
Fan Page   Facebook Instagram


 

 

 

沒有留言:

發佈留言