2015-09-08

普通韓燒試一餐 @ 麻浦韓國料理

麻浦韓國料理的相片 - 尖沙咀

外出食飯好多時都揀韓燒,今次黎到尖咀呢間Mapo,
原先book左位,但去到都要等20分鐘,加上店內冷氣唔夠,
就算坐喺店內等都出哂汗,幸好店員送左2罐梨汁俾我地下火 (爆)


麻浦韓國料理的相片 - 尖沙咀

坐低馬上order,因為好肚餓啊!小碟選擇唔多,
有kimchi、酸青瓜、柚子汁沙律等等,因為唔太吸引,
所以都冇影相,只影左呢碟沙律咋 ( ̄∇ ̄)


麻浦韓國料理的相片 - 尖沙咀

相比其他韓燒店,Mapo份量比較細1d,兩個人食份量還好,
3人食要叫多d啦!今晚燒乜? 一定有我至愛五花腩啦!
燒完點麻油淮鹽最perfect,旁邊係加左kimchi碎既蛋漿,
食到唔記得左佢,所以蛋熟哂冇咁好味 -_-#


麻浦韓國料理的相片 - 尖沙咀

其實我對牛舌一般,薄切還可以,厚切就唔洗預我啦!
呢碟薄切牛舌有點羶味,不過唔係太羶,可以接受,
但係有筋啊!真係痴筋,扣哂分。


麻浦韓國料理的相片 - 尖沙咀

當然唔少得醃過既牛牛啦!全晚最好味呢個架啦!
牛味偏淡,醃料唔算濃,不是死林既口感,
加埋生菜一併塞入口都幾好味,但我覺得可以再好d囉。


麻浦韓國料理的相片 - 尖沙咀

最後方死蝕底怕唔夠飽,叫多個炒粉絲,味道偏甜,
粉絲亦好彈牙,喜歡佢配菜多增加爽口感,多蔬菜感覺上亦健康d嘛 (笑)
總結,食物質素一般,出面有更好選擇,食過一次後短期內唔會返兜。


♥ Thanks for reading    

 Find me for more update :




♥ Blogspot  ♥   She Blog ♥ Beauty Exchange  
 theZtyle ♥ Qooza Beauty ♥  Youtube Channel♥ 
♥ Fan Page  ♥ Facebook ♥ Instagram ♥

沒有留言:

發佈留言