2015-09-19

新娘化妝分享 Sep 2015 @ Chris.C Makeup Artistry

我都知道自己懶架啦,好多時做完job又冇update,
執執下發現原來準新娘試妝既相都冇放出黎。

** 為左答謝大家一直既支持,小小心意丫 **
由 2015年9月起到2015年12月31日前落訂,
可享$200-300 折扣優惠 (PACKAGE A除外)。

PLS EMAIL :chrisc.makeup @ymail.com


多謝新娘子JESSICA即時CONFIRM左我,
原來下星期就係JESSICA大日子啦,
大家夾造型、RUNDOWN都非常SMOOTH,
放心啦,大日子前一日我會幫你預備鮮花,
多謝你對我既信任,我地下星期見啦。


另一位準新娘 Kate,我地都係好快就見啦,
希望你d頭髮快d長,不過長唔切都唔緊要,
好似試妝時咁樣加假髮片一樣OK,
都睇唔出加左假髮,非常自然丫 (笑)




另外一位新娘子枇保持神秘感,
好啦,就咁放一張「影后」算啦,
呢個髮型好岩喜歡SIMPLE ELEGANT既你。


分享到呢到啦,下次再見。。。SEE U 

P.S. 試妝期已約到11月尾了,尚餘少量期提供試妝,
想約試妝既新娘子email問價時就註明大日子喔,
所有email查詢會盡快回覆的,謝謝  ^^

♥ Thanks for reading    

 Find me for more update :
♥ Blogspot  ♥   She Blog ♥ Beauty Exchange  
 theZtyle ♥ Qooza Beauty ♥  Youtube Channel♥ 
♥ Fan Page  ♥ Facebook ♥ Instagram ♥

沒有留言:

發佈留言