2012-02-10

爆笑的生日飯 @ 天寶閣

 
朋友分好多種, 有知己良朋, 交心好友,
亦有普通朋友 (即係好日都唔見一次嗰種)。
咁真心朋友到底有幾多個 ?
自己數數手指....umm... 10隻手指數得哂啊 !
細個嗰時唔識野, 咩同學、同事、
普通朋友都可當成自己既好朋友喎。
但年紀越大, 發覺真心朋友應該係守得秘密,
可放心去傾訴既, 值得信賴的, 當你有事唔開心時,
 總會企出黎撐你, 關心你。唔係只識同你去玩去蒲飲飲食食嗰種。
如果有呢種朋友, 要好好珍惜喔 ^^
 
就快到我生日啦...雖然我成日都係做搞手幫朋友搞飯局,
但唔好以為自己生日唔洗做喎,
哈哈...自己生日飯要自己安排喎, 係咪搞笑先.... (爆)
不過, 我對住真既朋友, 有咩唔likey會出聲囉,
警告你地班友仔...問你怕未 wakakakakak
2012第一擊, 打響頭炮係2月份生日既我, 之後會有W小姐,
K先生, 同埋J小姐。2月食中餐 @ Sheraton Hotel既天寶閣,
貪佢坐得舒服唔洗趕住交檯, 慢慢吹水笑餐飽。
本身想試下嗰個乞兒雞...wakakak, 其實menu上係富貴雞啊 !
 但要2日前落order俾埋deposit喎。
 
 
 
aiya, 冇緣試富貴雞, 唯有退而求其次食來自香港既北京填鴨啦 (哈哈),
可以一鴨兩食啊。小食叫左個芥末海折頭, wow,
好得意囉...d wasabi 味唔係好濃, 海折爽到"索索"聲, 好味啊 !
 
 
 
 
填鴨第一食, 片左皮, 而且仲片得好薄添...冇咩肥膏 !!!
夾埋青瓜、蔥, 加d醬用薄餅卷住食, 我唔like食蔥,
但青瓜既爽脆已經減少左鴨皮既肥膩, 我好大食....食左5件....wakakkakakak
 
 
 
跟住切左一對鴨脾出黎, 配以酸酸甜甜既梅子醬,
隻脾好鬼多肉, 肉質仍然嫩口, 冇"so"味,
仍然keep到juicy啊, 點左醬食都唔會好漏。
 
 
薑汁瑤柱炒飯, 炒得乾身, 不過可能笑到飽哂啦, 唔係覺得超好味,
一碟4個人分, 每人一碗飽到上心口啊大佬, 如果佢薑味重d仲好啊,
老人家要驅驅風嘛 (爆爆爆爆爆)
填鴨第2食係炒香d鴨肉碎, 用生菜包住食,
不過佢既賣相就麻麻地, 要吸引飽飽地既我有d難度,
我一啖都冇食啊, 最後我以一貫不浪費作風,
打包叫朋友仔拎返屋企, 唔好咁折墮嘛。
 
 
唔知兩位格仔人介唔介意喺我blog中出現, sorry J小姐 & K先生,
要你地變成格仔人.....多謝你地為我慶生, 收禮物環節真係爆笑連連,
喪笑起碼30分鐘以上, 真係人都顛。
而且仲有video作留念, 真係笑到皺紋都飛哂出黎啊 !
有人仲被玩到喊添 xdddddd
 
 
 
笑到想死咁 !!!!
 
 
2012 生日第一炮已完滿結束, 期待之後嗰3炮,
希望你地3位自己搞, 唔好再叫我搞啦 !
因為, 我已經為自己安排左今次既飯局啦 (大爆)。
 
 
Thanks for reading

Connect with me for more update :

Blogspot   Youtube Channel   
Fan Page   Facebook

 
承接任何新娘化妝,姐妹化妝,宴會化妝,雜誌化妝等。
歡迎 E-mail 查詢/預約 chrisc.makeup@ymail.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

沒有留言:

發佈留言