2013-09-23

♥ (自購) 私心推薦潔面、磨砂產品 ♥

 
 
最近買左一隻好好用, 好岩我用既洗面產品,
唔知點解好中意野L'OCCITANCE既清潔用品,
包括沖涼液、身體磨砂、洗面泡泡、面部磨砂等等。

 
今次呢支洗面泡泡, 我買既時候好似係$230一支,
我喺shop到試既時候已經好中意個效果,
感覺好清爽又唔繃緊, 當然試上手同面絕對唔同啦,
所以就買一支返去試真d。
 
 
一支有125ml, 如果係好杰既膏狀應該可以用好耐,
不過呢支啷出黎有好稀的, 似 lotion咁樣架喎,
每次用大約5毫子份量, 加少少水用起泡網就會揉出好多泡泡,
再喺面上打圈按摩, 過水就 ok架啦。
 
 
如果冇用起泡網就好似下圖咁樣, 當然係唔多泡泡啦,
但有時為求方便同快, 都會懶用網黎起泡,
相信係趕返工時就會好似我咁偷懶啦 xdddd
用左大半支啦, 覺得塊面有少少透亮光澤左,
最好就係洗完唔乾, 好中意, 推啊 !
 
 
另一私心推薦係面部磨砂, 真係好好用,
有時用左d磨砂產品會用到皮膚好乾,
但呢款乳木果磨砂真係唔會乾,
係好溫和的, 價錢大約係 $240吧。
直到而家, 我地一家三口已用完一罐了,
青春期既囡囡都岩用啊,
一星期磨砂2次, 可減少黑頭粉刺,
仲可清除厚厚角質層呢。

 
除左買既潔面, 仲有買野時送既sample gift,
其實SHISEIDO呢支美白洗面膏都幾好用架,
用哂一支細細的, 皮膚冇過敏, 不過有點少乾,
但多做保濕都OK既。
 
 
呢支L'OCCITANE GIFT係一唧就出泡泡, 細細支帶出門非常方便,
連起網泡都唔泡帶, 去旅行用Very good架。
不過佢唧出黎既我泡唔夠豐盈, 扣左少少分啦,
不過用佢又冇令皮膚乾,
我覺得少少缺點都可接受的。
 
 
其實作為L'OCCITANE FANS,
我當然買埋佢地既乳木果身體磨砂啦,
同面部磨砂一樣, 一試愛上, 年紀大,
身體上既皮膚都比以前缺水,
就算呢D天氣, 保濕滋潤做得不足,
都會見到皮膚打格仔。 
 
 
 
所以一星期1-2次磨砂係必要既,
我中意磨砂後搽BODY LOTION/ BODY CREAM,
感覺快吸收好多, 因為我都幾懶,
唔會日日搽LOTION, 所以迫自己磨砂,
順手就會搽埋LOTION囉 (笑)。 
 
 
 
好啦, 睇下質地先, 係CREAM狀的, 砂粒非常足夠,
每次唔洗用好多已足夠磨全身啦。

 
濕身後打圈喺身上按摩, 喺皮膚比較粗糙既位置多按幾下,
過水就可以了。其實沖涼時間好好護理一下都係享受黎既。 
 


 Thanks for reading

Connect with me for more update :
♥ 
Blogspot
    Youtube Channel    Facebook 
 
 

 承接任何新娘化妝,姐妹化妝,宴會化妝,雜誌化妝等。
歡迎 E-mail 查詢/預約 chrisc.makeup@ymail.com
 

沒有留言:

發佈留言