2016-05-24

次次水準不同,今次lucky喔!@ Simplylife

點解我話今次好彩呢?
事緣係咁嘅,因為我印象中好多時喺simply life叫同一款食物,
都會有唔同水準,好似呢一晚咁,好想食西冷、牛柳,就入嚟啦!
 
Simplylife Bakery Cafe的相片 - 太古

每次晚餐set我都會跟沙律(唔要湯,因為飲湯好快飽),
仲要跟杯冰茶添,佢地嘅沙律唔係特別好食,
但感覺上一陣要食肉,所以點都要有菜中和下(爆)
 
Simplylife Bakery Cafe的相片 - 太古

我叫左個牛柳medium,但唔記得係咩汁啦,旁邊有南瓜,
牛柳底有好好味嘅薯蓉,牛油 & 薯仔混合,口感味道好正。
雖然佢賣相唔係特別吸引,但牛柳燒到依然juicy唔會係柴皮,
牛味當然有,但唔係最好啦(笑)
 
Simplylife Bakery Cafe的相片 - 太古

嗱,今次好好彩,5成真係做到5成,我喺邊邊切出黎已經係咁,
中間位置會仲多肉汁仲林啲添啦。
 
Simplylife Bakery Cafe的相片 - 太古

朋友叫嘅西冷,又係medium,我中意薯條啊
 (係。。。我認我係妹仔口。。笑),
西冷比牛柳燒得更香,但有少少乾身,不過係接受到嘅。

P.S. 我想講,打呢篇食評前我又去食扒,
同一間店但水準真係keep唔到,
燒到個扒有點燶有點苦 (泣)
仲有係。。。其實佢應該俾客人自己揀餐前包,
好多時個法包硬過我條命,放喺到唔食就收左去掉,
好浪費啊!希望呢個小小問題可以正視下啦。
 
Simplylife Bakery Cafe的相片 - 太古

最後叫左個士多啤梨tart,umm...我覺得麻麻地,
餅底唔夠牛油味,咬落口好林,
食tart都係想食到好香嘅牛油味吖嘛 -_-#
 
       

♥ Thanks for reading    

    Find me for more update :
 ♥ Blogspot  ♥   She Blog ♥ Beauty Exchange  
 theZtyle ♥ Qooza Beauty ♥  Youtube Channel♥ 
♥ Fan Page  ♥ Facebook ♥ Instagram ♥

沒有留言:

發佈留言