2016-03-17

大大碗雪花牛奶冰 @ 韓冰

天寒地凍,食完韓燒轉一轉場食甜品先,食咩甜品好?
梗係keep住個trend繼續韓下去啦 (笑)。

閃左去尖咀搵韓冰,間店係喺商場一個corner位,
自己出去點餐後攞返個牌就有人送過黎,不過服務員可能太辛苦,
做到個人木口木面咁囉,以hea嚟講,
坐得都算舒服,空間感都算唔錯。
 
韓冰的相片 - 尖沙咀

雖然雪花冰種類唔係多,但都有選擇困難症發作,
最後我揀左藍莓芝士雪花冰,份量真係好大,
如果2個女仔食飽飯去,建議一碗兩份share。
軟綿綿嘅雪花冰真係打得好細滑,入口即溶仲有淡淡奶香,
我個人中意重口味,奶味勁啲仲好。
入面有新鮮藍莓、芝士粒/芝士蛋糕粒(唔太sure),
加埋藍莓醬?定係草莓醬呢? 頂頂仲有一球雪糕,
我覺得個雪糕好甜,其他配料都好清新,
芝士粒都算多,整體都係好味嘅。
 
韓冰的相片 - 尖沙咀

另一個就係紅豆豆粉雪花冰,umm...都幾日韓口味架,
氣管敏感嘅朋友小心唔覺意吸左啲粉入氣管,咳死㗎。
一樣啦,都係有牛奶味細細滑滑嘅雪花冰,入面有細細粒嘅mochi,
不甜不膩,topping有大量黃豆粉,仲有大大pat紅豆,
整多2粒大mochi添,每咬到啖mochi就覺得有陣咸咸地嘅味道,
又咸又甜咁幾得意,而且有咬口,食食2下都幾飽架。
不過我都係中意生果類配雪花冰多啲。
 
韓冰的相片 - 尖沙咀

2碗份量真係好大,我地2個人完成唔到賽事,
最後每人放棄左半碗,所以大家最好share食,
唔好似我咁眼闊肚窄(爆)
 

♥ Thanks for reading    

 
   Find me for more update :
 ♥ Blogspot  ♥   She Blog ♥ Beauty Exchange  
 theZtyle ♥ Qooza Beauty ♥  Youtube Channel♥ 
♥ Fan Page  ♥ Facebook ♥ Instagram ♥

 

沒有留言:

發佈留言